---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 9 دی 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

نفت

خرید نفت چین، هند، ژاپن و کره‌جنوبی از ایران طی ماه گذشته میلادی با کاهش ۱۲.۷ درصدی به پایین‌ترین رقم طی بیش از 5 سال گذشته رسید.

عرضه اولیه سیمرغ

شرکت سیمرغ بزرگترین مجتمع مرغداری در خاورمیانه با سرمایه ۱۳۰ میلیارد تومانی در بازار دوم بورس تهران درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی بایستد.
جام دارو
شرکت جام دارو که دربازار دوم بورس حضور دارد، برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی ( از 8 به 12 میلیارد تومان ) و از محل سود انباشته را داد.
شمواد
شرکت مواد اولیه الیاف مصنوعی با فروش بیش از 79.1 میلیارد تومانی از جهش 5 هزار و 291 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال خبر داد.این زیرمجموعه پلی اکریل در عملکرد دو ماهه برای سال مالی شهریور سال آینده قادر به درآمد 55.6 میلیارد تومانی شده بود در حالی که در مدت مشابه سال قبل ، فعالیت تولید و فروش نداشت.
همراه اول
همراه اول با انتشار گزارش عملکرد ۹ ماهه به درآمد ۱۰.۴ هزار میلیاردی رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۰ درصدی همراه شده است .

پرسپولیس و استقلال

رئیس اتاق تعاون با اشاره به پیشنهاد خرید باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با ایجاد دو شرکت تعاونی سهامی عام، تمام هواداران دو تیم را سهامدار می کنیم.

کانال مالی بین ایران و اروپا

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت درخصوص اعلام آمادگی ۱۱۰ شرکت اروپایی برای تعامل نفتی با ایران گفت: برای این تعامل در انتظار روشن شدن تکلیف کانال مالی بین ایران و اروپا هستیم.

سیمان هرمزگان

سیمان هرمزگان از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."سهرمز" درصدد است سرمایه فعلی را از 54.2 به 108.4 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و افزایش ظرفیت تولید اسمی تولید اعمال خواهد شد.

آپ

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه آسان پرداخت را صادر کرد تا این شرکت بورسی آماده برگزاری مجمع فوق العاده باشد."آپ" که با سرمایه اسمی 200 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده ، پیشنهاد افزایش سرمایه 50 درصدی داشت اما در نهایت مقرر شد این تامین مالی با 32.7 درصد انجام شود و طی آن از محل سود انباشته ، سرمایه این شرکت به 264.5 میلیارد تومان برسد.هدف از این افزایش سرمایه ، جلوگیری از خروج وجه نقد بابت تأمین سرمایه در گردش لازم جهت تحقق طرح توسعه پایانه‌های فروشگاهی اعلام شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی