---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 8 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

تقسیم سود سهامداران "آپ"

جمع اوری اطلاعات سهامداران از طریق اپلیکیشن "آپ" انجام تا پس از ان با برنامه زمان بندی، پرداخت سود انجام شود.

پتروشیمی شازند

شرکت پتروشیمی شازند (اراک)،چهارشنبه جاری 10 خرداد اقدام به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده خواهد کرد. به همین دلیل در پایان معاملات امروز ، این شرکت از تابلو خداحافظی می کند.پتروشیمی شازند در صدد افزایش سرمایه 75 درصدی برآمده و قرار است در صورت موافقت سهامداران سرمایه اسمی را از 360 به 620 میلیارد تومان برساند.

مرقام
خبرها حاکى از انعقاد قرارداد ١٠٠٠ دستگاه ATM با همکارى پست بانک و ایران ارقام با هدف دسترسى عمومى به خدمات بانکدارى الکترونیک در روستاها و مناطق دور دست میباشد .
فنوال
شنیده ها حکیت از مذاکره برای صادرات اکثر محصولات آلومینومی  و همچنین راه اندازی سوله خط تولید محصول جدید برای خودروساز ها در سال 1396می کند.
کالسیمین‌

شرکت کالسیمین‌ ، چهارشنبه جاری 10 خرداد اقدام به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده خواهد کرد. به همین دلیل در پایان معاملات امروز ، این شرکت از تابلو خداحافظی می کند.

ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌

شرکت ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌،چهارشنبه جاری 10 خرداد اقدام به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده خواهد کرد. به همین دلیل در پایان معاملات امروز ، این شرکت از تابلو خداحافظی می کند

ایران‌خودرو و  زیمنس آلمان

ایران خودرو اعلام کرد شرکت تام ایران‌خودرو و  زیمنس آلمان تفاهم نامه همکاری امضاء کرده اند.در راستای این تفاهم‌نامه که در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون ایران(AI) امضا شد، طرفین موافقت کردند از توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های بازاریابی، شرکت در مناقصات، طراحی، تامین، نصب و راه‌اندازی پروژه‌ها به‌عنوان یک همکار استراتژیک استفاده کنند.بازارهای هدف موردنظر در این همکاری استراتژیک صنایع خودرویی، معدنی، نفت، گاز و پتروشیمی در داخل است.
کاشی و سرامیک
مدیر انجمن کاشی و سرامیک با اشاره به ادامه رکود در این صنعت، گفت: صنعت کاشی و سرامیک با 60 درصد ظرفیت فعال است  و در حال حاضر تولیدکنندگان محصولاتشان را زیر قیمت مصوب عرضه می‌کنند و مشکل گشایش ال سی و تحریم‌ها مانع افزایش صادرات شده است.
فاهواز
بر اساس شنیده ها اختلاف مدیریتی شرکت بین آقای هدایتی و مهریزی حل شده است و اقساط عقب افتاده خصوصی سازی پرداخت میشود.

 یارانه تولید

رییس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه ایجاد ۹۵۵ هزار فرصت شغلی نیازمند ۷۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است، از پرداخت قطعی یارانه تولید در سال‌جاری خبر داد.

خساپا
 طلسم ورود خودرو به بورس کالا شکسته شده و قرار است عرضه اوراق سلف خودرو برای نخستین بار از امروز با هدف تامین مالی تولید این صنعت آغاز شود. بر این اساس، بورس کالا اعلام کرده است: برای نخستین بار 50 دستگاه خودروی سراتو محصول شرکت سایپا با قیمت پایه 872 میلیون و 604هزار و 446 ریال در بورس کالای ایران عرضه می شود.
گروه دارویى
شنیده میشود که تعرفه مواد اولیه دارویى وارداتى افزایش پیدا کرده و این میتواند باعث شود که شرکت هاى دارویى مواد اولیه رو از شرکت هاى داخلى تأمین نمایند .
سیمان
رئیس انجمن صنفی سیمان مهم‌ترین خطر صنعت سیمان را رقابت منفی میان تولیدکنندگان اعلام کرد و گفت: قیمت سیمان همان قیمت سال 95 است.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی