---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 آذر ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

غالبر
شرکت لبنیات کالبر اعلام کرد: شرکت آرپی نصر خمین ( شرکت تحت کنترل لبنیات کالبر با مالکیت 54 درصدی) در 6 ماهه اول سال جاری با توجه به برنامه ریزی انجام شده به سودآوری رسیده و موفق به کسب 4.4 میلیارد تومان سود شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 3400 درصد رشد در سودآوری داشته است.

فولاد
شرکت فولاد مبارکه از برنامه افزایش سرمایه 46 درصدی خبر داد."فولاد" درصدد است سرمایه فعلی را از 20.9 به 30.4 هزار میلیارد تومان برساند.تامین مالی این فولادساز از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا قادر به تامین مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های فرعی و وابسته و تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا شود.

عرضه اولیه"چخزر"
چهارشنبه، شرکت چوب خزر کاسپین عرضه اولیه می شود.15 درصد از سهام "چخزر" معادل 30 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 20 سهم با دامنه قیمت 2400 تا 2500 تومانی به عموم واگذار خواهد شد . همچنین 2.5 درصد دیگر معادل 5 میلیون سهم روز شنبه 15 آذر با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می گیرد.زمان سفارش گیری روز سه شنبه 11 آذر از ساعت 13 تا 17 اعلام شده است.احتمالا به هر نفر 6 سهم با نقدینگی 15هزار تومان تعلق گیرد.

پاکشو

هلدینگ پاکشو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 900 درصدی خبر داد."پاکشو" درصدد است سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

شسم
شرکت تولید سموم علف کش  139 هزار و 992 سهم جایزه شرکت فرابورس را با قیمت 51632 ریال برای هر سهم و قیمت پایه کل 722.8 میلیون تومان در 8 آذر ماه بصورت نقدی واگذار کرده که سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال بالغ بر 722.8 میلیون تومان است.

کاما

در مجمع باما با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 900 درصدی از محل سود انباشته مورد موافقت قرار گرفت. "کاما" به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاری های جدید ، سرمایه فعلی را از 100 به هزار میلیارد تومان رساند.

غگرجی

شرکت بیسکویت گرجی مجوز افزایش سرمایه 150 درصدی را از سازمان بورس گرفت."غگرجی" سرمایه فعلی را از 30 به 75 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اجرای طرح توسعه و احداث خطوط تولیدی صرف می شود.

آسیا
بیمه آسیا مجوز افزایش سرمایه 949 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه فعلی "آسیا" از 230 میلیارد تومان به 2.4 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بیمه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

دماوند
شرکت تولید نیروی برق دماوند از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 733 درصدی خبر داد."دماوند" درصدد است سرمایه فعلی را از 276 میلیارد تومان به 2.3 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی درصورت موافقت سازمان بورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور افزایش سرمایه اعمال خواهد شد.

پدرخش
شرکت درخشان تهران از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."پدرخش" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5.1 به 15.3 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته به منظور رعایت الزام سازمان بورس در حداقل میزان سرمایه شرکت هاب بورسی ،اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه در گردش صرف خواهد شد.

اوان
شرکت مبین وان کیش از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."اوان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 50 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف به سرمایه گذاری در طرح های پیشنهادی آتی ، ایجاد توسعه درآمدی در حوزه های جاری فعالیت شرکت و ورود به بازارهای نو ظهور شود.

فخوز
فولاد خوزستان مجوز افزایش سرمایه  162 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "فخوز" از 1.9 به 5 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فولادی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران سرمایه گذاری های انجام شده می شود.

نوری
در مجمع فوق العاده پتروشیمی نوری با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 200 درصدی از محل سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."نوری" به منظور اصلاح ساختار مالی ، سرمایه فعلی را از 300 به 900 میلیارد تومان رساند.

وثنو
سرمایه گذاری ساختمانی نوین از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."وثنو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 150 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی جهت جلوگیری از خروج نقدینگی، عدم فروش سهام با بازده مطلوب، حفظ جایگاه شرکت در بازار سرمایه و افزایش سود آوری خواهد شد.

غویتا

شرکت ویتانا مجوز افزایش سرمایه  166 درصدی را از سازمان بورس گرفت."غویتا" سرمایه فعلی را از 131.6 به 350 میلیارد تومان می رساند. 178.3 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 40 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف تکمیل فاز سوم طرح توسعه ویتانا کاسپین 1 و فاز اول طرح توسعه ویتانا کاسپین 2، اصلاح ساختار مالی، تأمین سرمایه در گردش و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر شود.

شپارس
شرکت بین المللی محصولات پارس از برنده شدن در مزایده شش دانگ اعیان و ماشین آلات زیرمجموعه بانک تجارت با مبلغ پیشنهادی 8.5 میلیارد تومانی خبر داد."شپارس" اعلام کرد: این شرکت برنده شش دانگ اعیان و ماشین آلات کاوشگران آفتاب واقع در جاده قوچان، شهرک صنعتی فردوسی شد . مبلغ پیشنهادی 8.5 میلیارد تومان است که 25 درصد نقد و مابقی اقساط 48 ماهه با سود 12 درصدی پرداخت و کلیه موارد مربوط به تحویل ملک به عهده بانک تجارت است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی