---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 8 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ایران خودرو

قائم مقام پژو ضمن اعلام نظارت بر همه همکاری‌‌های دو جانبه با شریک ایرانی و اهمیت زیاد بازار ایران ،از برنامه خرید یکی از سایت‌های ایران خودرو خبر داد.

کفپارس
در پی اعلام برنامه برگزاری مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده فراورده های نسوز پارس برای صبج چهارشنبه جاری 10 آبان، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."کفپارس" برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع خواهد رفت.

سایپا

5 خودروی سایپا 1 تا 5 میلیون تومان گران شد

پالایشگاه ها

برخی پیش بینی ها از کمبود عرضه نفت در سال ۲۰۱۸ و ادامه رشد قیمت این محصول استراتژیک حکایت دارند که می تواند تحلیلی مثبت برای پالایشگاه ها باشد.

سایپا

گروه سایپا بر اساس برنامه توسعه محصول خود و به منظور بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بر روی پلتفرم های sp پس از بررسی تامین کننده های مختلف در خصوص قوای محرکه شرکت هیوندایی پاور تک را انتخاب و در اواخر سال ۹۵ با این شرکت قراردادی جهت تامین گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای خودروی sp100 به امضا رساند. یکدستگاه خودروی تولید شده sp100 در اختیار شرکت هیوندایی پاور تک قرار گرفته که پس از نصب گیربکس مذکور در حال گذراندن مراحل پایانی تست های مربوطه می باشد.

"وبانک ""غدشت"

"وبانک " در نظر دارد بیش از 8 میلیون و 493 هزار "غدشت" را به همان قیمت پایه 845 تومانی هر سهم ( بدون کاهش یا افزایش نسبت به دو عرضه قبلی)، به صورت یکجا و نقد توسط کارگزاری بانک ملی ایران عرضه کند.

وخاور

در پی اعلام برنامه برگزاری مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده بانک خاورمیانه برای صبج چهارشنبه جاری 10 آبان، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."وخاور"جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 20 درصدی ( از 500 به 600 میلیارد تومان ) مجمع خواهد رفت.

بازگشایی نمادهای متوقف

برای بازگشایی نمادهای متوقف ، حداقل 3 روش مدنظر بوده که قرار است توسط هیات مدیره سازمان بورس نهایی و سپس اجرایی شود.این سه رویه شامل بازگشایی برخی نمادها طبق دستورالعمل فعلی ، بازگشایی دسته ایی دیگر از نمادها با شفاف سازی سازمان بورس و در نهایت حذف و انتقال چند شرکت دیگر به بازار پایه ج فرابورس است.

کرمان

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان،زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد تا در راستای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه در ساعت 11 روز شنبه 20 آبان درمحل دفتر مرکزی شرکت واقع در کرمان به این مجمع برود."کرمان"مجوز 200 درصدی صادره از سازمان بورس را از محل سود انباشته تامین می کند تا سرمایه فعلی را به بیش از 60 میلیارد تومان برساند.

شیران

سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با اعلام خبری منفی از واگذاری یک زیرمجموعه ،به روند نزولی اما آرام قیمت سهام ادامه داد."شیران" با صدور اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: بازگشت به آگهی مزایده منتشر شده در روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات راجع به فروش 10درصد سهام شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران به آگاهی می رساند از آنجا که گزارش کارشناس رسمی دادگستری در خصوص ارزش گذاری سهام آن شرکت طی سه مرحله تغییر یافت، به همین دلیل تا اطلاع بعدی مزایده مورد اشاره برگزار نخواهد شد.

وتعاون و خفولا

در خصوص معاملات سهام شرکت بیمه تعاون و سهام شرکت خدمات فنی فولاد یزد در بازار پایه فرابورس، حداکثر سهم هر شخص حقیقی، مستقیم و غیر مستقیم در زمان تأسیس و طول فعالیت نباید از نیم درصد سرمایه شرکت تجاوز کند. لذا با توجه به سرمایه ثبت شده کنونی شرکت های مذکور، سقف مالکیت هر شخص حقیقی در نماد وتعاون1 حداکثر 1،400،000 سهم و در نماد خفولا1 حداکثر 150،000 سهم می باشد

آسیاتک - های وب

مدیرعامل شرکت تازه در بورس درج شده آسیاتک درباره موضوع مهم ادغام شرکت تازه در بورس درج شده آسیاتک با شرکت داده گسترعصر نوین، اظهار داشت: آسیاتک مذاکراتی با های وب برای پیوستن به این ادغام آغاز کرده و نتیجه این مذاکره تا ۴۸ ساعت دیگر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.وی افزود: از آنجایی که آسیا تک مقدمات ورود به بورس را طی کرده ، به همین دلیل ملاحظات فنی جدی برای ادغام در های وب وجود دارد. از همین رو در حال بررسی این موضوع هستیم که این ادغام چه تاثیر روی هزینه مالی، نرخ احتمالی عرضه سهام و افزایش سرمایه خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی