---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

سایپا

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام استراتژی جایگزینی پراید گفت: طبق مجوز شورای رقابت ۳ محصول پراید و تیبا حداکثر تا ۱.۵ درصد و تندر تا ۲.۵ درصد مجاز به افزایش قیمت هستند.

مس

تصمیم دولت چین در ممنوع کردن واردات ضایعات مس باعث شد تا شاهد افزایش قابل توجه قیمت فلز مس در بازار جهانی باشیم.در صورتی که دولت چین تصمیم را اجرایی کند،با پیش‌بینی افزایش واردات مس، عملاً‌ بازار نسبت به آن واکنش مثبتی نشان داد.

رشد 250 درصدی قیمت کره
دبیر انجمن صنایع لبنی با اعلام رشد 250 درصدی قیمت جهانی کره اعلام کرد:بررسی پرونده افزایش قیمت محصولات لبنی خاتمه پیدا نکرده و بعد از پایان کار حسابرسی سازمان حمایت خواهد بود.

ذوب
شنیده ها از تعدیل مثبت این شرکت با توجه به افزایش نرح  فروش  محصولات این شرکت حکایت دارد

عدم تمدید قرارداد تولید تندر ۹۰

مدیرعامل پارس خودرو از عدم تمدید قرارداد تولید تندر ۹۰ در ایران توسط شرکت رنو خبر داد و گفت: در این زمینه در حال مذاکره هستیم.

فلات

سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان که فرابورس حضور دارد، در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 100 درصدی، سرمایه فعلی را به 46 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"فلات" از دو محل جذاب سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر صورت می پذیرد.

رد تعدیل مثبت در «رمپنا»

گروه مپنا به دنبال افزایش سرمایه 200درصدی است. یک منیع آگاه در گروه مپنا تعدیل مثبت سود سهام این شرکت را رد کرد.

کپشیر

در حالی سهام پشم شیشه ایران طی 6 روز کاری هفته پیش با رشد 23 درصدی قیمت از 469 به حدود 580 تومان رسیده بود که این شرکت بورسی ، بعد از این رشد، شایعه فروش زمین کارخانه شیراز را تکذیب کرد و امروز با توقف رشد قیمت و تشکیل صف فروش 141 هزار سهمی روبرو شد.

وپاسار
شنیده ها از عرضه اولیه زیر مجموعه بانک  پاسارگاد با نام فناپ طی ماه های آینده حکایت دارد

توسعه صادرات

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اعلام دو برابر شدن صدور ضمانتنامه های اگزیم بانک در سال ۹۵ نسبت به سال قبل از آن، از برقراری روابط کارگزاری با ۷۰ بانک اروپایی در ۲۴ کشور این قاره خبر داد.

فجر

فولاد امیرکبیر کاشان، زمان برگزاری مجمع  فوق العاده را اعلام کرد که ساعت 16 روز چهارشنبه 18 مرداد در محل کارخانه واقع در کاشان تشکیل خواهد شد."فجر" مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی را از محل جذاب سود انباشته از سازمان بورس گرفته تا با هدف اصلاح ساختار مالی سرمایه فعلی را به 85.8 میلیارد تومان برساند.

پژو 207i

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با  اعلام آغاز سری جدید فروش نقدی خودرو پژو 207i اتوماتیک جدید با موعد تحویل 30 روزه، اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر و به منظور جلب رضایت مشتریان و تامین نیاز بازار، دومین مرحله از فروش نقدی پژو 207i  اتوماتیک از فردا یکشنبه 8 مرداد ماه آغاز خواهد شد.وی ادامه داد: این خودرو با ظاهری زیبا، کیفیتی مطلوب و در رنگ های متنوع، به صورت قطعی و با قیمت 47 میلیون و 327 هزار تومان عرضه می شود.

فایرا وتوصا

سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران از برنامه عرضه مجدد بلوکی آلومینیوم‌ایران‌ در صورت بازگشایی نماد خبر داد و با صف خرید سنگین روبرو شد.فایرا در صدد عرضه بلوکی سهام آلومینیوم‌ایران‌ ( معروف به ایرالکو ) برامده و در این باره امروز توضیحاتی ارایه کرد تا "وتوصا" با صف خرید سنگین 22.8 میلیون سهمی روبرو شود.ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﻌﺘﻲ اﻳﺮان که پرجمعیت ترین شرکت بورس بشمار می رود و از سال 86 یکی از سهامداران عمده "فایرا"بوده ، مهر سال گذشته قصد فروش بلوک 15.15 درصدی این شرکت را داشت که به دلیل توقف نماد ، امکان پذیر نشد.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی