---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

واتی
خبرها از اعلام رای سه شرکت صنایع پوشش به سود این شرکت توسط دادگاه حکایت دارد و این 3شرکت پس از 13 سال به مالکیت آتیه دماوند درآمدند

شبکه ریلی

ایران به منظور گسترش شبکه ریلی، ساخت ۹ هزار کیلومتر ریل جدید در دستور کار دارد که پیشنهاد چینی ها احداث به روش تهاتر با نفت و انتقال فناوری ساخت به ایران است.

ذوب

شابعات ار اعلام سود حدود 20ریالی شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

ایران خودرو
مدیرعامل ایران خودرو قول داد تا پایان سال جاری قرارداد با یکی از زیرمجموعه‌های نیسان ژاپن (داتسون) امضا شود.

شپلی

پلی اکریل ایران سهامداران را به دو مجمع سالانه و فوق العاده دعوت کرد که صبح پنچ شنبه 23 شهریور در سالن اجتماعات شرکت واقع در اصفهان برگزار خواهد شد.این دو مجمع مربوط به تصویب صورت های مالی 30 آذر 95 و همچنین تصمیم گیری مهم در مورد شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت است. چرا که این شرکت برای هر سهم سال مالی جاری 231 ریال زیان پیش بینی کرده است.

آهنی ها

رییس اتحادیه آهن با اعلام اینکه افزایش قیمت آهن متوقف شده است، گفت: بازار دیگر کشش افزایش قیمت را ندارد.

قطعه سازان

قطعه سازان پا به بازارهای صادراتی می‌گذارند
حسینا
شایعات از یک قرارداد جدید این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد

صنایع لاستیک
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌‌ای و خدمات سازمان حمایت گفت: طی سال گذشته ۲۴۳ هزار لاستیک و تیوب توسط ۱۰ واحد تولیدی فعال در کشور تولید شده که این میزان تولید ۶۷ درصد ظرفیت‌ اسمی کارخانجات کشور را در برمی‌گیرد.
فولاد
فولاد مبارکه اصفهان با روزانه ١١٦ ذوب رکوردجدیدی رادر فولاد سازی به دست آورد
روغن
در حالی که قیمت روغن نباتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف به فروش می‌رسد و قیمت جهانی روغن کاهش‌یافته، مشخص نیست که انجمن صنفی مربوطه با چه استدلالی درخواست افزایش قیمت به سازمان حمایت داده است؛ این امر صدای تولیدکنندگان را نیز درآورده است.
میدکو
 خبرها  از افتتاح دو گندله سازى سیرجان و بوتیا شرکت میدکو با ظرفیت مجموع پنج میلیون تن تا پایان سال جارى حکایت دارد

فاینانس
معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی می گوید : حدود 30 میلیارد دلار تامین مالی (فاینانس) خارجی در راه است که از بانک های اروپایی و اسیایی جذب می شود.

کاهش خرید نفت هند از ایران

وزریر نفت درباره تهدید هند به کاهش خرید نفت از ایران به دلیل عدم واگذاری میدان گازی فرزاد B توضیح داد.وی تصریح کرد: وزارت نفت میدانی را توسعه نمی دهد که در طول 20 تا 25 سال هیچ عائدی نداشته باشد.وزارت نفت هند امیدوار است ایران را متقاعد کند تا امتیاز توسعه میدان گازی فرزاد بی را به شرکت هندی "او.ان.جی.سی. ودیش" واگذار کند. میزان سرمایه گذاری این شرکت برای توسعه میدان فرزاد B و تبدیل گاز استخراج شده از این میدان به LNG بین 5 تا 10 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

پراید

معاون بازاریابی و فروش سایپا از آغاز آخرین پیش فروش مشتریان خاص پراید با اولویت 6 قشر خبر داد و نزدیکترین جایگزین پر فروش ترین محصول را اعلام کرد.در این طرح به هر فرد حقیقی مطابق با کدملی و همچنین بررسی سوابق مشتریان، یک خودرو اختصاص خواهد یافت. دانشجویان، طلاب، زوج های جوان که در سال جاری ازدواج کرده باشند، افراد جویای کار و بازنشستگان در این طرح در اولویت قرار خواهند داشت.در این طرح برای نمایندگی های فروش سایپا هیچ سهمی در نظر گرفته نشده و فرزندان بالای 18 سال خانواده ها در صورتی که جویای کار باشند، با استعلام از طریق وزارت کار می توانند به ثبت نام بپردازند، در این زمینه در چند مرحله از جمله ثبت نام و صدور دعوتنامه از مشتریان تقاضای ارائه مدارک خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی