---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 11 دی 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فملی
شرکت ملی مس مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی را از محل جذاب سود انباشته دریافت کرد."فملی" می تواند درصورت تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 7.8 به 10.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه ای شود.
وثوق
سرمایه گذاری وثوق امین که درخواست افزایش سرمایه 50 درصدی داده بود توانست موافقت سازمان بورس را برای تامین مالی 48 درصدی اخذ و سرمایه فعلی را از 12 به 17.7 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل سود انباشته و جهت اصلاح ساختار مالی صرف می شود.
قاسم
قاسم ایران، پیشنهاد افزایش سرمایه 410 درصدی داد تا سرمایه اسمی 60 میلیارد تومانی را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به بیش از 3.6 میلیارد تومان برساند و قادر به اصلاح ساختار مالی و کارآمد سازی دارایی ها شود.
بمیلا
شرکت آهن و فولاد میلاد از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی خیر داد."بمیلا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 32 به 41.6 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بازار پایه ای در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و با هدف گسترش فعالیت ها و حفظ منابع مالی صورت می گیرد.
وسالت
بانک قرض الحسنه رسالت از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 364 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."وسالت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 50 به 232 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین ها و ساختمان ها) اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت های مالی و خروج از شمول مفاد ماده 141 قانون تجارت شود.
غصینو

شرکت صنعتی مینو برنامه افزایش سرمایه 332 درصدی داد.طبق پیشنهاد هیئت مدیره " غصینو "، سرمایه اسمی این شرکت از 100 به 431.9 میلیارد تومان خواهد رسید که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها انجام و صرف اصلاح ساختار مالی ، کاهش ریسک مالی سرمایه و بهبود نسبت مالکانه خواهد شد.

وجامی

سرمایه گذاری جامی که برنامه افزایش سرمایه 67 درصدی داشت با اخذ مجوز 58 درصدی، می تواند سرمایه فعلی را از 12 به 19 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

ذوب
ذوب آهن اصفهان  تفاهم نامه همکاری سه ساله با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برای تولید و تامین ریل مورد نیاز قطار شهری کشور امضاء کرد .

فولاد
 افزایش سرمایه 61 درصدی از محل سود انباشته فولاد مبارکه.این شرکت می تواند سرمایه 13 هزار میلیارد تومانی را به 20.9 هزار میلیارد تومان برساند تا صرف تأمین سرمایه در گردش به منظور ذخیرۀ الکترود مورد نیاز، جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده بابت تکمیل طرح‌های توسعه‌ای، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تملک سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت شود.

کی بی سی
شرکت کی بی سی از برنامه افزایش سرمایه 41 درصدی خبر داد. کی بی سی درصدد است به منظور اصلاح ساختار مالی، 12 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. تامین مالی این شرکت 29 میلیارد تومانی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت خواهد پذیرفت.

زکشت
شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان بورس گرفت ."زکشت"می تواند از محل سود انباشته، سرمایه فعلی را از 20 به 30 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

فاراک و فاذر

محمد مهدی هادوی رئیس مرکز ساخت داخل ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت گفت: هفته آینده قرارداد ۳۹ میلیون یورویی مربوط به پتروشیمی بین شرکت اویک با دو شرکت ماشین‌سازی اراک و آذراب امضا می‌ شود .

فولاژ

شرکت فولاد آلیاژی ایران مجوز افزایش سرمایه 9 درصدی را از سازمان بورس گرفت."فولاژ" می تواند در صورت تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 550 به 600 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

کبافق
شرکت معادن بافق که پیشنهاد افزایش سرمایه 1100 درصدی داده بود توانست مجوز  500 درصد را اخذ کند تا سرمایه فعلی را از 20.2 به 121.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف جلوگیری از خروج نقدینگی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت انجام عملیات باطله برداری می شود.

قهکمت
قند هگمتان با دریافت مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی می تواند سرمایه فعلی را از 27.3 به 41 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته صورت می پذیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی در قالب جبران مخارج سرمایه ای شود.

خاهن

شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران از برنامه افزایش سرمایه 37 درصدی خبر داد.آهنگری تراکتور سازی ایران در نظر دارد سرمایه فعلی را از 273.9 به 374.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "خاهن" در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه درگردش شود.

کوثر

شرکت بیمه کوثر پیرو جلسه هیات مدیره اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اجرای ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال برای اصلاح ساختار مالی با استفاده از معافیت مالیاتی حکم مقرر در تبصره یک ماده 149 قانون مالیات های مستقیم در جلسه 7 دی ماه تصویب و دستور کار قرار داد.در این رابطه تعیین مبلغ و درصد افزایش سرمایه پس از اتمام ارزیابی دارایی های ثابت توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارشات توجیهی افزایش سرمایه است که این تصمیم منوط به نتایج حاصل از ارزیابی فوق و حصول کلی شرایط مانند موافقت و تصویب مجمع فوق العاده سهامداران، اخذ مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط و انجام تمامی اقدامات قانونی طبق دستور العمل های آن سازمان خواهد بود .

چکاپا

شرکت کاغذ پارس که با سرمایه 235.5 میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شده از موافقت هیات مدیره با پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.پیشنهاد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اجرای ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال برای اصلاح ساختار مالی با استفاده از معافیت مالیاتی حکم مقرر در تبصره یک ماده 149 قانون مالیات های مستقیم در جلسه هیأت مدیره یک دی ماه مورد موافقت قرار گرفت .تعیین مبلغ و درصد افزایش سرمایه پس از اتمام ارزیابی دارایی های ثابت توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارشات توجیهی افزایش سرمایه است که این تصمیم منوط به نتایج حاصل از ارزیابی فوق و حصول کلی شرایط مانند موافقت و تصویب مجمع فوق العاده سهامداران، اخذ مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط و انجام تمامی اقدامات قانونی طبق دستور العمل های آن سازمان خواهد بود .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی