---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

یارانه دارو حذف شد

رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو از تصمیم مسئولان برای حذف یارانه با دلار 400 تومانی و واردات دارو با دلار و یورو ۴۲۰۰ و ۵۲۰۰ تومانی خبر داد.

ذوب

مدیرعامل ذوب آهن از برنامه های افزایش تولید و صادرات در سال جاری خبر داد

آپ

دومین مجمع سالانه و فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی، مقرر شد به هر سهم ۵۹ تومان سود توزیع شود.

لوله‌ و ماشین‌سازی‌

در پایان معاملات امروز ، شرکت لوله‌ و ماشین‌سازی‌ موقتا" از تابلو بورس خارج می شود تا قادر به برگزاری مجمع سالانه در چهارشنبه جاری باشد.

بانک ملت

بانک ملت که سود هر سهم سال مالی اسفند گذشته را 138 ریال پیش بینی کرده بود این متغیر مهم را با 41 درصد افزایش به 194 ریال رساند تا با این سود به مجمع سالانه رود.

دتولید

نماد معاملاتی شرکت داروسازی تولید دارو، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 09/03/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

طرح جامع فولاد

معاون طرح‌ توسعه ایمیدرو گفت: برای افق ۱۴۰۴ و رسیدن به ظرفیت ۵۵ میلیون تنی فولاد نیازمند ۱۳میلیون یورو سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها هستیم.

ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌

در پایان معاملات امروز ، شرکت ریخته‌گری‌ تراکتورسازی‌ موقتا" از تابلو بورس خارج می شود تا قادر به برگزاری مجمع سالانه در چهارشنبه جاری باشد.

پلوله

نماد معاملاتی شرکت گاز لوله، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 09/03/1397 در پایان معاملات امروز دوشنبه متوقف می گردد.

سایپا
سایپا  تحقق زیان سنگین سال مالی قبل را ناشی از سه عامل عدم افزایش بهای فروش محصولات ، افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته ناشی از افزایش بهای نهاده های تولید و تغییر روش های فروش از نقدی به اعتباری و تحمیل هزینه های مالی زیاد دانسته است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی