---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

دسانکو

مدیرعامل سبحان انگولوژِی با اعلام آخرین وضعیت و برنامه های آینده این شرکت فرابورسی از کاهش شدید قیمت ها و عرضه داروهای جدید و مکمل برای بیماران سرطانی ایرانی و با کیفیت اروپایی خبر داد.

دسانکو

نماد معاملاتی شرکت داروسازی سبحان انکولوژی  جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 09/03/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

قیمت طلا
سر و صداهای سیاسی دولت آمریکا نظیر زخم زبان ترامپ به ناتو و محکوم کردن سیاست‌های تجاری آلمان سبب شد تا سرمایه‌گذاران طلا را به دارایی‌های پرریسکی نظیر بورس ترجیح دهند و قیمت طلا ۱۱ دلار بالا برود.

گروه روغنى
دبیر انجمن روغن نباتى ایران اعلام کرد : بر اساس پیگیرى هاى انجام شده به دنبال افزایش قیمت روغن نباتى بعد از ماه رمضان با اخذ مجوزهاى قانونى هستیم زیرا هزینه هاى تولید این محصول افزایش یافته است .

سیمان بهبهان
طبق اعلام قبلی مبنی بر برگزاری مجمع سالانه سیمان بهبهان برای سه شنبه 9 خرداد، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

شاوان
مدیرعامل پالایشگاه لاوان گفت: با برنامه ریزی انجام شده، واحد ایزومریزاسیون در حال راه اندازی است و تا چند روز آینده با تکمیل مراحل راه اندازی کار، تزریق خوراک به واحد انجام می شود و با راه اندازی این واحد، کل بنزین تولیدی را به استاندارد یورو 4 ارتقا خواهد داد و میزان آن را به 2 میلیون و 800 هزار لیتر در روز خواهد رساند
فاسمین
شنیده ها از رشد چشمگیر حاشیه سود ناخالص شرکت کالسیمین به دلیل مدیریت هزینه تولید و کاهش بهاى تمام شده داشته و همچنین با افتتاح پروژه BZS در سالجارى میتواند در شرایط بهترى قرار گیرد .

پست‌ بانک‌ و ایران‌ ارقام

با همکاری پست‌ بانک‌ و ایران‌ ارقام ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز با هدف دسترسی عمومی به خدمات بانکداری الکترونیک و گسترش خدمات متنوع بانکی در روستاها و مناطق دوردست استقرار می‌یابد.

ثاصفا
نماد معاملاتی شرکت ساختمانی اصفهان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 09/03/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

سهام بانک رفاه در بورس

طبق مصوبه شورای پول و اعتبار و بنابر اعلام مدیرعامل بانک رفاه ، سهام این بانک وابسته به سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال جاری در بورس یا فرابورس عرضه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی