---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه شفادارو
مدیرعامل سرمایه گذاری شفادارو به معرفی این هلدینگ دارویی ۱۱۸ میلیارد تومانی پرداخت تا به احتمال زیاد چهارشنبه آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی در بورس باشد.

بورس

در پایان معاملات امروز نماد شرکت بورس تهران به دلیل جلسه چهارشنبه جاری هیئت‌مدیره برای افزایش سرمایه 20 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها معادل 18.4 و 6.6 میلیارد تومان بسته می شود تا سرمایه آن از 125 به 150 میلیارد تومان برسد.

فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه با انتشار عملکرد تولید و فروش ماهانه بهمن و ۱۱ ماهه ، ۹۷ درصد از بودجه پیش بینی شده سال جاری را پوشش داد.

بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات شایعه ورشکستگی را رد کرد

شستا 

شستا (سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) که برنامه خروج تدریجی از بنگاهداری و واگذاری ۱۳۰ زیرمجموعه را در پیش گرفته، در تصمیمی جدید، اقدام به فراخوان واگذاری مدیریت اجرایی اپراتور تلفن همراه رایتل در قالب پیمان مدیریت کرده است.

کالا

شرکت بورس کالا که در بازار پایه ب معاملات فرابورس درج شده، با توجه به پیشنهاد هیات مدیره، افزایش سرمایه 50 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها را در برنامه دارد.

پیش فروش پژو 207i اتوماتیک

ایران خودرو زمان و شرایط پیش فروش پژو 207i اتوماتیک را اعلام کرد که از فردا دوشنبه 7 آغاز و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.    متقاضیان این محصول پر تقاضا می توانند با پیش پرداخت 24 میلیون تومان، نسبت به ثبت نام با رنگ های متنوع و موعد تحویل در شهریور، مهر و آبان 97 اقدام کنند. سود مشارکت تعیین شده بر اساس زمان تحویل خودرو متفاوت بوده و هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود.

شپلی 

راه اندازی خط تولید  اکرلیک  و فروش این محصول در بهمن ماه ، فروش تقریباً 70 درصد کل تولید و فروش در بودجه شرکت طی ماه گذشته نوید آینده ای روشن برای این شرکت می باشد .  گزارش بهمن ماه نشانه بهبود در شرایط بنیادی سهم حکایت دارد . در صورت تدوام این موضوع میتوان به ماههای آتی بسیار امیدوار بود .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی