---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 6 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

پژو 207i  اتوماتیک

ایران خودرو که دومین مرحله فروش نقدی پژو 207i  اتوماتیک را از 8 مرداد با قیمت 47 میلیون و 327 هزار تومانی آغاز کرده ، با اعلام استقبال گسترده مشتریان ، از طرح پیش فروش ویژه این محصول به مناسبت هفته دولت خبر داد.از امروز دوشنبه پیش فروش این محصول  آغاز شده و متقاضیان می توانند با پرداخت 24 میلیون تومان با سود مشارکت 18 درصد و موعد تحویل آبان تا بهمن 96 در این طرح پیش فروش مشارکت کنند.

میدکو
خبرها حاکى از افتتاح دو گندله سازى سیرجان و بوتیا شرکت میدکو با ظرفیت مجموع پنج میلیون تن تا پایان سالجارى میباشد .
فاسمین

شنیده میشود که طى ماه جارى طرح BZS یا همان استحصال روى از پسماند و ضایعات راه اندازى خواهد شد .

فولاد خوزستان
جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد خوزستان در اعتراض به معوقات حقوق بازنشستگی و عدم دریافت آن در زمان مشخص هم اکنون مقابل درب مجلس تجمع کردند و خواستار توجه دولت و نمایندگان ملت به رفع مشکلات‌ شدند.
خپارس

افزایش محسوس تولید در پارس خودرو و رسیدن به سطح ماهانه 14000 خودرو که دستیابی به تولید 150 هزار دستگاه در سال 96 را میسر می کند.
سشرق

سیمان شرق ساختمان میدان آرژانتین را واگذار می کند. قیمت کارشناسی آن 170 میلیارد ریال بوده ولی تاکنون مشتری برای آن پیدا نشده است.
ذوب
بلوک سهام ذوب‌آهن برای چهارمین‌بار در فرابورس ایران عرضه می‌شود. سازمان خصوصی‌سازی‌ بلوک سهام ذوب‌آهن را به وکالت از صندوق بازنشستگی فولاد می‌فروشد. در جریان این عرضه 5میلیارد و 556میلیون سهم ذوب‌آهن به قیمت پایه هر سهم 81تومان، به حراج گذاشته می‌شود.
گروه فولادى
خبرها در خصوص جلسه دیروز صنعت فولاد و پروفیل با معاون معدنى وزیر صنعت و معدن ، تجارت حاکى از کاهش حذف واردات شمش فولاد مطرح شده اما حذف تعرفه واردات شمش فولاد کلا منتفى است .
لبنی
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت  بنا بر دستور وزیر جهاد خرید توافقی شیرخام تا پایان سال ۹۶ ادامه دارد. علیرضا عزیزالهی با بیان اینکه فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات هنوز پرداخت نشده است، اظهارداشت: این قضیه در دست پیگیری است تا هر چه سریع‌تر فاز سوم یارانه مذکور نیز به حساب کارخانجات لبنی واریز شود.
حمل و نقل
ابراهیم محمدی از شکسته شدن رکورد میانگین حمل تن-کیلومتر ماهیانه بار در راه آهن خبر داد و گفت: میانگین حمل تن کیلومتر از ۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته عبور کرد و در مرداد ماه امسال متوسط عملکردی راه آهن، ۸۴ میلیون تن ـ کیلومتر روزانه بوده و این رقم بی سابقه ای در این بخش است.
حمل و نقل دریایی

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بازگشت 15 شرکت بین المللی کشتیرانی به بنادر ایران و احیای شبکه جهانی نمایندگی های کشتیرانی از خدمات دولت یازدهم و مهمترین دستاورد برجام درحوزه صنعت حمل و نقل دریایی بوده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی