---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 اردیبهشت ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه غگیلا
چهارشنبه 10 اردیبهشت، 34 میلیون سهم شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در بازار دوم معاملات فرابورس با حداکثر سهمیه 50 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی و در محدوده 12000 تا 12507 ریال عرضه اولیه می شود .

زمان انجام معاملات صبا و شگویا

زمان انجام معاملات از روز چهارشنبه مورخ 1399/02/10 در نماد معاملاتی پتروشیمی تندگویان و شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین از ساعت 12:35الی 13:30 و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.
کفرا
شرکت فرآورده های نسوز ایران مجوز افزایش سرمایه 115 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد ."کفرا" سرمایه فعلی را از 37.2 به 80 میلیارد تومان می رساند. 21.8 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 20.8 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اجرای طرح فرآوری مواد اولیه جمبزه (علی آباد) شود.
بیمه دانا
بیمه دانا درباره موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام کرد؛ بعد از انجام اقدامات نهایی افزایش سرمایه از محل آورده نقدی شرکت نسبت به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت صرفا از طبقه زمین اقدام خواهد کرد.
تپمپی
شرکت پمپ سازی ایران مجوز افزایش سرمایه 34 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد."تپمپی" 16 میلیارد تومان به سرمایه اسمی فعلی می افزاید. تامین مالی این شرکت 47 میلیارد تومانی از محل جذاب سود انباشته و بابت جبران مخارج انجام شده مشارکت در افزایش سرمایه صرف می شود.
بکام

کارخانجات تولیدی شهید قندی (کابلهای مخابراتی شهید قندی). انعقاد قرارداد تأمین کابل مخابراتی خاکی و کانالی به مخابرات سوریه. مبلغ کل قرارداد 9.452.121 یورو می باشد و مطالبات شرکت بر اساس ارز یورو و به صورت بخش به بخش می باشد.

زمان انجام معاملات تملت،زکوثر،شستا

زمان انجام معاملات از روز دوشنبه مورخ 1399/02/08 در نماد معاملاتی شرکت های تامین سرمایه ملت(تملت)و سرمایه گذاری کشاورزی کوثر(زکوثر) طبق روال عادی معاملات در زمان عادی جلسه معاملاتی(8:30 الی 12:30) سفارش گیری و معامله خواهد شد. زمان انجام معامله در نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) از ساعت 12:35الی 13:30 و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.

کساوه

شرکت کاشی و سرامیک سینا از برنامه افزایش سرمایه 235 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد."کساوه" درصدد است سرمایه فعلی را از 52.9 به 177.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس صرف اجرای پروژه های در دست خواهد شد.

کاسپین

شرکت داروسازی کاسپین تأمین از برنامه افزایش سرمایه 56 درصدی خبر داد."کاسپین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 45 به 70 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور ایجاد منابع مالی جهت خرید تجهیزات تولیدی (یک دستگاه بلیستر کارتونیگ) با هدف افزایش ظرفیت تولید اعمال خواهد شد.

کدما
شرکت معدنی دماوند از برنامه افزایش سرمایه 1567 درصدی خبر داد."کدما" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 3 به 50 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خواهد بود تا صرف اجرای طرح توسعه معادن و اصلاح ساختار مالی شود.
بانک ملت 

حسابرس "وبملت" افزایش سرمایه ۳۴۴ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (عرصه املاک ملکی و سرقفلی املاک دارای حق سرقفلی) را تایید کرد تا این بانک بعد از اجذ مجوز سازمان بورس اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند.در صورت صدور مجوز سازمان بورس ، سرمایه اسمی بانک ملت از ۵ به بیش از۲۲.۱ هزار میلیارد تومان خواهد رسید و طرف بهبود ساختار مالی و معافیت مالیاتی مقرر در ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی خواهد شد.

فبستم

شرکت بسته بندی مشهد از برنامه افزایش سرمایه 445 درصدی خبر داد."فبستم" درصدد است سرمایه فعلی را از 5.1 به 28.2 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار پایه فرابورس درصورت موافقت سازمان بورس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می پذیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، خروج از شمولیت ماده 141 و بهبود و افزایش ارزش بازار شود.

سجام

سامانه احراز هویت سجام در ۵۱ شعبه منتخب بانک صادرات با مزیت عدم دریافت هزینه ثبت نام ۱۰ هزار تومانی راه اندازی شد.

فافزا

شرکت فولاد افزا سپاهان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 67 درصدی خبر داد."فافزا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 9 به 15 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اجرای طرح بریکت ریزدانه های آهک براساس قرارداد 10 ساله BOT با فولاد مبارکه و مقدمات حضور در بازار دوم فرابورس شود.

سفار

سازمان بورس با افزایش سرمایه ۱۱۴ درصدی شرکت سیمان فارس به دلیل مبلغ پایین افزایش سرمایه نسبت به کل منابع مورد نیاز جهت تحقق اهداف پیش بینی شده و زمان بر بودن اقدام عملیاتی جهت تأمین منابع داخلی و اخذ تسهیلت پیش بینی شده جهت تأمین مالی طرح انتقال کارخانه، مخالفت کرد.

وتوصا

گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران مجوز افزایش سرمایه 51 درصدی را گرفت."وتوصا" سرمایه فعلی را از 265 به 400 میلیارد تومان می رساند. 132.5 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سایر اندوخته ها و 2.5 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌ می شود.

غگلپا

مجمع فوق العاده شرکت پگاه گلپایگان با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و حضور 78.3 درصد سهامداران در محل شرکت برگزار شد.در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 41 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."غگلپا" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 12 به 16.9 میلیارد تومان رساند.

سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه حدود ۴۹ میلیون نفر از امروز نسبت به مدیریت سهام عدالت اعلام آمادگی کنند، گفت: سهام مشمولین به بورس اعلام و سهام به نام مردم خواهد شد.علیرضا صالح در مورد ابلاغیه مقام معظم رهبری در مورد آزادسازی سهام عدالت به تلویزیون گفت: اولین دستاورد این ابلاغیه آن است که مردم از امروز می‌توانند برای مدیریت سهام عدالت با ورود به سایت www.samanese.ir و وارد کردن کد ملی، نسبت به مدیریت سهام شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت اعلام آمادگی کنند.سازمان خصوصی سازی هم به تناسب ، سهام مشمولین را به بورس اعلام می‌کند و سهام به نام مردم خواهد شد. اما درخواست می شود همه مردم ورود نکنند و تنها کسانی که مایل و آمادگی مدیریت دارند وارد سامانه شوند.سامانه سهام عدالت امروز رونمایی می شود و مردم ۳۰ روز فرصت دارند انتخاب کنند که مدیریت سهام‌شان را راسا انجام خواهند داد یا خیر..ارزش روز بازار سهام ۳۵ شرکت بورسی حاضر در سبد سهام عدالت تا ۱۷ فروردین ، هر یک میلیون تومان سهام به ۹ میلیون تومان رسیده است.ارزش هر یک میلیون تومان سهام عدالت برای 6 میلیون نفر دهک های اول و دوم حدود 9 میلیون تومان و برای سایر دهک ها حدود 4.5 میلیون تومان است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی