---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 6 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

آتش سوزی پالایشگاه تهران
آتش سوزی بعداز ظهر دیروز یکی از واحد های پالایشگاه تهران که منجر به فوت 6 نفر از کارکنان این شرکت بورسی شده بود ، مهار شد.

فملی

مدیرامور سهام ملی مس با اشاره به افزایش قیمت جهانی مس،تحقق تعدیل مثبت "فملی" در ۶ ماهه دوم سال جاری را پیش بینی کرد.

خودروسازی

وزیر اقتصاد در نشست رئیسان کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان گفت: کارخانه مشترک خودروسازی این ذو کشور در منطقه نفتچالای باکو به زودی به بهره برداری می رسد.

وتوسم
بر اساس شنیده ها افزایش سرمایه «وتوسم» در انتظار تایید سهامدار عمده می باشد.

فخوز
محمد کشانی مدیر عامل فولاد خوزستان گفت:فولاد خوزستان مطالعات گسترده ای را برای فروش محصولات خود در امارات آغاز کرده است و نگاه ویژه به این حوزه خواهیم داشت.

های وب

شنیده ها حکایت از آن دارد که مدیران های وب طی نامه به چند شرکت از جمله آسیا تک؛پارس آنلاین؛صبا نت  درخواست خرید این شرکت ها را دارند و هنوز در مراحل مذاکره و نامه نگاری میباشد و هیچ گونه قراردادی با هیچ کدام از شرکت های فوق الذکر امضا نشده و هنوز صحت و تکذیبیه ی این شنیده از سوی شرکت ابلاغ نشده است.

فخوز

برنامه عرضه ۲۹ درصد از سهام فولاد خوزستان که قرار بود ۸ آبان توسط سازمان خصوصی سازی انجام شود، لغو شد.

ذوب
مدیرعامل راه آهن جمهورى اسلامى ایران با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن از برنامه زمانبندى تولید ریل ملى عقب است گفت : به دنبال روش تأمین مالى خارجى براى تولید ریل توسط ذوب هستیم .

توتال

توتال در حال پیشبرد برنامه ها برای اعلام مناقصه هایی جهت اجرای پروژه در میدان پارس جنوبی است و قراردادهای اصلی با پیمانکاران در ابتدای سال 2018 یعنی زمانی که موضع آمریکا در قبال ایران روشن شود منعقد خواهد شد.

کروی
شکستن رکورد تولید طی مهر ماه ۱۳۹۶ با تولید ۸۴۷۸ تن در شرکت توسعه معادن روی ایران به انجام رسید. کالسیمین با ۳۴۳۰ تن، شرکت ملی سرب و روی ایران با ۵۲۹ تن، شرکت فراوری مواد معدنی با ۸۰۱ تن، شرکت ذوب و روی بافق با ۱۴۴۸ تن، شرکت ذوب و احیا روی قشم با ۱۲۱۴ تن و شرکت تولید روی بندر عباس با ۱۰۵۷ تن تولید باعث ایجاد این رکورد گردیدند.

فخاس
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه فولادسازی و نورد ما که حدود 15 سال گذشته دانیلی آن را ساخته و راه‌اندازی کرده است در مرحله نوسازی است و قراردادی حدود 4میلیون یورو با آنها بسته شده و در مرحله انجام است. این اصلاحات تا اویل سال آینده انجام و باعث می‌شود در مصارف انرژی با کاهش همراه شویم این کاهش در ارتباط با الکترود کاهشی 50درصدی خواهد داشت. به گفته وی، گندله‌سازی این شرکت نیز تا 2 ماه دیگر با ظرفیت 2.5 میلیون تن برای مصرف کارخانه راه‌اندازی خواهد شد.
سیمان
مدیرعامل یک هلدینگ سیمانی با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت خواستار عرضه سیمان در بورس کالا و قطع عرضه سوخت کارخانجات سیمان طی سه ماه زمستان شد تا کارخانه ها برای تولید سیمان از انباشت کلینکرهای موجود خود استفاده کنند.
ستاره خلیج فارس
با توجه به حواشی موجود در ارتباط با تولید بنزین یورو٤ در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، به نظر می‌رسد نخستین اولویت مدیرعامل جدید آن باید، راه‌اندازی واحد آیزومر نهایی برای تولید باشد

کنتورسازی

صبح امروز مجمع عادی به طور فوق‌العاده شرکت کنتورسازی با حضور 59.2 درصد از سهامداران در ساختمان اداری خیابان پاسداران برگزار و طی آن با درخواست حسابرسی ویژه (موشکافانه) عملکرد دوره‌های مالی 94 و 95 و همچنین عملکرد 6 ماهه اول سال مالی 96 به تصویب رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی