---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 5 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

 حمله به ایران

ترامپ برای تلافی نقش ایران در خاورمیانه اعلام کرد: پادشاه عربستان،رییس جمهور سابق مصر و نخست وزیر اسرائیل در ملاقاتی از آمریکا درخواست کردند به ایران حمله کند.

راه‌آهن

موافقت رئیس جمهور با تزریق ۵۰۰ میلیون دلار به بخش ریلی.با دستور رئیس جمهوری به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین گام‌های مدنظر برای توسعه راه‌آهن و بخش ریلی برداشته می‌شود.

کمرجان
شرکت مرجان کار 24 خرداد سال جاری مجوز افزایش سرمایه 250 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرده بود اما نتوانست طی 60 روز، آن را اعمال کند. بر همین مجددا با ابطال مجوز قبلی درخواست افزایش سرمایه 250 درصدی داده است.این شرکت 2 میلیارد تومانی در صورت موافقت سازمان بورس،می تواند سرمایه فعلی را به 7 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"کمرجان" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با 4 هدف اصلاح ساختار مالی شرکت، تامین مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و جبران مخارج سرمایه ای صورت می پذیرد.

قچار
نماد معاملاتی شرکت فرآورده های غذایی و قند چهار محال جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 09/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

آکنتور 

شرکت کنتور سازی که از شهریور سال گذشته با توقف نماد و حواشی بسیار روبرو است، زمان جدیدی برای برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده را اعلام کرد. سهامداران "آکنتور" ساعت 9 صبح روز سه شنبه 12 دی در سه راه ضرابخانه،خیایبن شهید کشوری،پلاک 55 به منظور انتخاب حسابرس و بازرس قانونی به این مجمع روانه می شوند.

پرداخت 

شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه فعالیت های این شرکت، پیشنهاد افزایش سرمایه بیش از ۱۱۰ درصدی به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران خود را به سازمان بورس ارایه کرده است. 

پارس خودرو 

خپارس  در ٩ ماهه    ٧۴ درصد از مقدار تولید  و ٧١ درصد از مقدار فروش بودجه شده را محقق کرد  این میزان تولید و فروش ۴۵١٨ میلیارد تومان درآمد برای شرکت به همراه داشت که معادل ۶٨ درصد مبلغ فروش پیش بینی شده می باشد.

مبین
شرکت پتروشیمی مبین زمان برگزاری مجمع فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیات‌مدیره را ساعت 10 صبح روز سه شنبه 19 دی درمرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت - سالن کاسپین اعلام کرد.

وآفری
شرکت بیمه کارآفرین به منظور انتخاب اعضای هیات‌مدیره در نظر دارد مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را طی هفته آینده برگزار کند.به این ترتیب سهامداران "وآفری" ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 14 دی به آدرس میدان آرژانتین-خیابان بخارست-کوچه هفدهم-پلاک 5 به مجمع فوق العاده می روند.

توقف تولید ۲۵ مدل خودرو

سازمان استاندارد امروز در حالی از توقف تولید ۲۵ مدل خودرو سواری و سنگین خبر داد که در فاصله کوتاهی از انتشار این خبر، خودروسازان توقف تولید برخی محصولاتشان را تکذیب کردند و در عین حال از تعطیلی قبلی تولید برخی دیگر از محصولاتشان خبر دادند.

افزایش پنج درصدی قیمت لوازم خانگی

 رئیس اتحادیه لوازم خانگی از افزایش پنج درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل در کشور خبر داد. محمد طحان پور در مصاحبه با رادیو اظهار داشت:با توجه به افزایش قیمت دلار و مواد اولیه تولیدکنندگان لوازم خانگی به ناچار قیمت های محصولات خود را تا پنج درصد افزایش داده اند.وی اظهار داشت: بسیاری از تولیدکنندگان مخالف افزایش قیمت بوده اند چرا که با اعمال این افزایش، قیمتها به قیمت محصولات خارجی نزدیک شده و رقابت از میان می رود.رئیس اتحادیه لوازم خانگی ادامه داد: با گران شدن فولاد، مس، پتروشیمی، آلومینیوم و غیره بر قیمت لوازم خانگی تولید داخل نیز افزوده می شود.

آ س پ

نماد معاملاتی شرکت آ.س.پ جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 09/10/1396، در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.

مجوز شماره گذاری محصولات سایپا تا دی ماه ۱۳۹۷تمدید شد

این شرکت موفق به اخذ تمدید مجوز شماره گذاری خودروهای تولیدی شامل سراتو، چانگان ۳۵CS، ساینا دنده ای، تیبا صندوقدار، تیبا ۲، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و آریو تا اول دی ماه ۱۳۹۷ براساس استانداردهای ۶۲ گانه موجود سازمان ملی استاندارد شد.

سیمان در ایران ارزان‌تر از قاره‌های دیگر

در حال حاضر سیمان در آفریقا بالای ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. در اروپا و در کشوری مانند آلمان که خود تولیدکننده این محصول است قیمت سیمان نزدیک به ۷۵ دلار بوده و در آمریکای شمالی قیمت سیمان حتی به ۲۰۰ دلار هم می‌رسد. این در حالی است که قیمت سیمان در ایران فقط ۲۵ تا ۲۷ دلار است.

غپاذر

شرکت پگاه آذربایجان شرقی که با سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد ، از 19 آذر تا دو روز پیش با رشد 45 درصدی قیمت از 432 به 628 تومان رسیده بود.این موضوع منجر شد تا به درخواست سازمان بورس ، درخصوص روند قیمتی سهام اقدام به شفاف سازی کند.از این رو،"غپاذر" درخصوص افزایش قابل ملاحظه ارزش بازار سهام این شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر اعلام کرد: شرکت فاقد هر گونه اطلاعات بااهمیت تاثیرگذار بر قیمت سهام و EPS پیش بینی شده برای سال 96 بوده که لازم به افشا داشته باشد و کلیه تغییرات، ناشی از عرضه و تقاضای بازار است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی