---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 8 بهمن 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"فروی"
زمان عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت ذوب روی اصفهان سه شنبه 8 بهمن در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود.در این رویداد 60 میلیون سهم "فروی" با دامنه قیمت 1370 تا 1400 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 100 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری تامین سرمایه نوین عرضه اولیه می شود.

فزرین

شرکت زرین معدن آسیا از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 30 درصدی خبر داد."فزرین" در نظر دارد سرمایه را از 50 به 65 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت معدنی از محل سود انباشته و با هدف جبران مخارج صورت گرفته بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر انجام خواهد شد.

شبریز

مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی پالایشگاه تبریز که قرار بود شنبه برگزار شود به دلیل عرضه بلوک ۲۰ درصدی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تابا

شرکت تابان نیرو سپاهان از برنامه افزایش سرمایه 77 درصدی خبر داد."تابا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 6.2 به 11 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اجرای طرح توسعه کارگاه اشترجان صورت می پذیرد.

سیلام

مجمع فوق العاده شرکت سیمان ایلام  در خصوص افزایش سرمایه با حضور اکثریت 83.62 درصدی سهامداران در محل شرکت سیمان تهران برگزار شد.در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 191 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

غشهداب

شهداب ناب خراسان درحالی از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داده که بررسی اصلی ترین سرمایه گذاری بلندمدت و زمین از برآورد ۶۰۰ تا ۷۰۰ درصدی این برنامه حکایت دارد.

خودکفا

شرکت خودکفایی آزادگان از برنامه افزایش سرمایه 40 درصدی خبر داد."خودکفا" درصدد است سرمایه فعلی را از 50 به 70 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف جلوگیری از خروج وجه نقد در قالب سود تقسیمی که ریسک نقدینگی را به همراه دارد ،اصلاح ساختار مالی، افزایش نقدشوندگی سهام از طریق ارتقاء به بازار تابلوی فرعی بازار اول و رقیق شدن قیمت سهم شود.

نوری

پتروشیمی نوری در نظر دارد سرمایه را از 300 به 900 میلیارد تومان معادل 200 درصد از محل سود انباشته افزایش دهد که انجام آن منوط به تهیه طرح توجیهی هیات مدیره، تایید حسابرس، تایید سازمان بورس و تصویب در مجمع فوق العاده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی