---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"برانسفو"

قرار بود در صورت صدور اطلاعیه بورس تهران در عصر دیروز ، سهام این شرکت چهارشنبه واگذار شود که با توجه به عدم انتشار این اطلاعیه ، واگذاری احتمالی این شرکت 50 میلیارد تومانی هفته آینده و با احتمال خیلی ضعیف تر دو هفته بعد خواهد بود.

تسویه بدهی مشمولان سهام عدالت

با توجه به پایان مهلت قانونی تسویه باقیمانده بدهی مشمولان سهام عدالت و عدم استقبال مشمولان از این موضوع، قرار شد مهلت تسویه اقساط مشمولان سهام عدالت به مدت یک ماه و تا پایان مهرماه تمدید شود.

شستان

نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی گلستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در تاریخ 06/07/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

نفت 

تهدید ترکیه مبنی بر بستن خط انتقال نفت اقلیم کردستان عراق، بهای نفت را در بازارهای جهانی افزایش داد

سدبیر
سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، قصد دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با افزایش سرمایه 392 درصدی،به سرمایه فعلی بیفزاید و 50.2 میلیارد تومانی شود."سدبیر" در صورت اخذ موافقت سازمان بورس، این تامین مالی را  با 3 هدف اصلاح ساختار مالی،افزایش سرمایه گذاری در بازار سرمایه و استفاده حداکثری از فرصت های سرمایه گذاری و تحصیل منابع جدید انجام خواهد داد.

پالایشگاه
معاون فناوری و بین الملل پژوهشگاه نفت از طراحی و ساخت اولین پالایشگاه تماما ایرانی پس از استقرار نسبی امنیت در سوریه خبر داد.

آپ و چدن

در بازار شایعه شده که در یک معامله ضربدری ، 2 شرکت آپ و چدن در حال خرید سهام طرف مقابل و حمایت از این 2 نماد هستند!  در نماد آپ گفته می شود که شرکت در دوره 6 ماهه یک تعدیل مثبت بیش از 10 درصدی دارد و دلیل توجه به سهم نیز همین مساله است و در سوی دیگر جدی شدن بحث افزایش سود چدن برای سال 97 را داریم.

سیمان کردستان

درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریور سال جاری را با سرمایه 120 میلیارد تومانی با 91 ریال زیان پیش بینی کرده بود اما در گزارشی که امروز منتشر شد،این زیان افزایش پیدا کرده و به 191 ریال رسید.این شرکت که در عملکرد 9 ماهه هم برای هر سهم 160 ریال زیان معادل 84 درصد محقق کرده،دلایل این تعدیل منفی را فروش ساختمان دفتر مرکزی در سال مالی 95-96 به دلیل مشکلات ناشی از اخذ پایان کار شهرداری تا این تاریخ ذکر کرده است.

های وب

در یک اقدام نادر سهامدارعمده های وب وجوه ناشی از فروش سهام را به شرکت به صورت قرض الحسنه و بدون کارمزد قرض داد.مشاور مدیرعامل های وب خبر داد این اقدام نشان از حسن نیت، تلاش و تعهد سهامدار عمده برای توسعه و تعالی شرکت و حفظ منافع شرکت و به طبع آن منافع سهامداران، دارد. این اقدام الگوی مناسبی برای سایر شرکت ها در بهره مندی از مواهب بورس و صیانت از منابع مالی بازار سرمایه است. وی افزود که طی دو روز آینده نیز هر روز ١٠میلیون سهم دیگر برای ایفای قول و تعهد خود عرضه خواهد نمود تا علاوه بر یک درصد کارکنان ١٠٪‏ تعهد خود را به بازار عرضه کرده باشد. در خصوص عرضه بیش از این مقدار نیز شرکت برنامه ندارد.

کشف یک معدن جدید سنگ آهن

این معدن جدید که به تازگی در عمق هزار و ۵۰۰ متری زمین کشف شده است، حاوی ۲ میلیارد تن ذخیره سنگ آهن با عیار ۷۰ درصد است . این کشف جدید، ذخایر سنگ آهن کشور را ۲ برابر کرد. معدن تازه کشف شده در استان یزد ، بزرگترین معدن سنگ آهن ایران تاکنون محسوب می‌شود. این معدن با عیار ۷۰ درصد، جزو معادن پرعیار و مرغوب به شمار می‌رود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی