---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

بانک صادرات

توقف نماد بیش از ۱۲ ماه بانک صادرات به دلیل عدم ارایه برخی گزارش های لازم ادامه خواهد داشت و احتمالا" به بعد از برگزاری مجمع موکول خواهد شد که زمان آن هنوز معلوم نیست.

ولساپا
شایعات از  تعدیل مثبت ولساپا با توجه به  گزارش  های ارائه شده این شرکت  درآینده نزدیک حکایت دارد

غمینو 

شفاف سازی سهم بروی کدال نشست. پیش بینی افزایش نرخ فروش در محصولات برای نیمه دوم سال مهمترین بند این شفاف سازی هست.

سرب و روی
تداوم افزایش قیمت سرب و روی در بازار بورس فلزات لندن/ کاهش شاخص ارزش دلار و رشد اقتصادی چین، قیمت اکثر فلزات پایه را در سطح بالایی نگه داشته است
مس
رویترز: کسری 18 هزارتنی عرضه مس در ماه مارس و 53 هزارتنی در ماه آوریل سال جاری/ با وجود بازگشت به کار کارگران معادن شیلی و پرو، کسری عرضه همچنان در کمین بازار مس است
بمپنا
شایعات از تعدیل مثبت بمپنا با  توجه به  گزارش های ارائه  شده حکایت دارد
شراز
 افزایش سرمایه از محل سود انباشته در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت و بازگشایی 2000 تومانی توسط بازارگردان این سهم به گوش می رسد.
غالبر
خبرها از مجمع شرکت لبنیات کالبر حاکى از دو طرح توسعه که بى سر وصدا اجرا کرده ، بحث صادرات به قطر که براى اولین بار تو مجمع مطرح شد ، بحث پوشش بیمه اى زیرمجموعه ها و بحث تجدید ارزیابى دارایى هاى شرکت هاى فرعى میباشد .
خکاوه
شنیده ها حاکى از قرارداد سایپا دیزل براى ٦٠٠ دستگاه کامیون ولوو براى ناوگان فرسوده بالاى ٣٥ سال با مشارکت سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى و بهینه سازى سوخت میباشد .

ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه ایران خودرو سال 96 چند محصول جدید به بازار ارائه خواهد کرد،افزود: شهریور ماه سال جاری پژو 2008 را به بازار عرضه می کنیم و تحویل دنا پلاس هم سال جاری انجام می‌شود. ظرف ماه‌های آینده نیز پژو 207 صندوق دار روانه بازار می‌شود.

زگلدشت
 شنیده هایی از افزایش سرمایه 230 درصدی از محل سود انباشته به گوش می رسد.

وبیمه
سرمایه گذاری صنعت بیمه،درصدد است درصورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 400 درصدی،سرمایه فعلی را به 375 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"وبیمه" از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی  و سود انباشته با 3 هدف تامین منابع مالی جهت تکمیل پروژه تجاری اداری گلستان خیام ، بهبود و توسعه پورتفوی سرمایه گذاری ها و اصلاح ساختار مالی طی دو مرحله صورت می گیرد.


رکیش

کارت اعتباری ایران کیش که با سرمایه 131 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس درج شده، جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می رود "رکیش" که یکی از شرکت های حاضر در پروژه صندوق‌های فروشگاهی است،مجوز افزایش سرمایه 53 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی گرفت تا سرمایه فعلی را با هدف طرح توسعه و خرید دستگاه های پذیرنده به 200 میلیارد تومان برساند.

موتوژن

درحالی بانک تجارت 24 اسفند دو سال پیش نتوانسته بود بلوک 16.75 درصدی شرکت موتوژن را واگذار کند که بعد از 27 ماه از آن تاریخ بار دیگر برنامه عرضه این بلوک را در پیش گرفته و اعلام این برنامه منجر به رشد قیمت 5 درصدی و تشکیل صف خرید برای سهام موتوژن در روز جاری شد.مقرر شده 18 مرداد، بیش از 113 میلیون و 975 سهم "بموتو" به قیمت پایه هرسهم 6677 هزار ریال و به ﻳﻜﺠﺎ و نقد توسط کارگزاری بانک تجارت روانه میز فروش شود.در عرضه 24 اسفند 94 ، بهای هر سهم این بلوک 877 تومان تعیین شده بود.



 




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی