---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 شهریور 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

داروسازی زهراوی

داروسازی زهراوی از برنامه افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

ددام

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس پیشنهاد افزایش سرمایه 700 درصدی را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام کرد."ددام" در راستای اصلاح ساختار مالی در نظر دارد سرمایه را از 10.6 به 84.9 میلیارد تومان برساند.

ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع بنا به پیشنهاد هیات مدیره درصدد است با برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی سرمایه را از 400 به 600 میلیارد تومان برساند."ارفع" درصورت موافقت سازمان بورس این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف بازپرداخت تسهیلات ارزی و اصلاح ساختار مالی انجام خواهد داد.

افزایش قیمت بنزین

وزیر نفت شایعه افزایش احتمالی قیمت بنزین را رد کرد و گفت:این موضوع را شنیده‌ام، اما گرانی قیمت بنزین در دستورکار وزارت نفت نیست.

چفیبر

شرکت تولید فیبر ایران پیشنهاد افزایش سرمایه 600 درصدی داد."چفیبر" درصدد است سرمایه فعلی را از 20 به 139.9 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و جهت اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.این شرکت بورسی دردوره یک ماهه منتهی به مرداد از محصولات فروشی نداشته و به علت زیاندهی طی دو سال مالی متوالی، مشمول فرایند تعلیق شده است.

قنقش

شرکت قند نقش جهان برنامه افزایش سرمایه 293درصدی را اعلام کرد."قنقش" با سرمایه 13.9 میلیارد تومانی در نظر دارد برای اصلاح ساختار مالی در راستای استفاده از تبصره 10 قانون بودجه سال 97 و خروج از شمولیت ماده 141،سرمایه را به 54.6 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود.

مذاکرات ایران و آمریکا

مذاکرات ایران و آمریکا با طرح پیشنهادی پوتین، به‌زودی آغاز خواهد شد.لغو تحریم‌ها در ازای اعمال محدویت بر برنامه هسته‌ای ایران تا سال 2045 

زیمنس

شرکت آلمانی زیمنس خروج از ایران را به دلیل بازگشت تحریم‌های آمریکا اعلام کرد.

فولاد

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه از ثبت بیشترین رکورد تولید در ماه های پیش رو خبر داد.

دسترسی ایران به سوئیفت

۱۶ سناتور از وزارت خزانه‌داری آمریکا خواستند ضمن تسریع تحریم‌های بانکی ایران ، دسترسی به سوئیفت پیش از ۱۳ آبان مسدود شود.

پالایشگاه تبریز

مدیرعامل شرکت پالایشگاه تبریز از مذاکره با شرکت های چینی و روسی برای سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری خبر داد.

های وب

دامنه نوسان قیمت سهام شرکت های وب از 2 درصد به 4 درصد تغییر یافت.

پایان عرضه محصولات نفتی با دلار 4200 تومانی

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با ارسال نامه به مدیران شرکت های پالایشگاهی ، قیمت پایه 12 محصول قابل عرضه در بورس کالا را تا اطلاع ثانونی تعیین و اعلام کرد.با این رویداد عرضه محصولات نفتی با دلار 4200 تومانی به پایان رسید و از این پس قیمت محصولات این گروه طبق قیمت نرخ ارز در بازار ثانویه تعیین می شود که می توان آن را گامی در راستای حذف دوگانگی قیمت ها و حمایت از صنایع پایین دستی و تولیدی در حوزه فرآورده های نفتی دانست تا به جای قیمت گذاری بر مبنای دلار ٤٢٠٠ تومانی، شاهد برقراری مکانیسم واقعی بازار در این حوزه باشیم.

غدشت

دشت مرغاب درحالی برای هر سهم سال مالی خرداد سال جاری 449 ریال زیان پیش بینی کرده بود که این متغیر مهم را با تعدیل مثبت 136 درصدی به سود 161 ریالی تغییر داده که ناشی از کاهش 11 درصدی هزینه مالی و سایر درآمدهای غیرعملیاتی (26 درصد عمدتا زیان تسعیر ارز) و هزینه های عمومی اداری (14درصد عمدتا کاهش در هزینه تبلیغات) است.

دالبر

شرکت البرز دارو مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد."دالبر" 93 میلیارد تومانی می تواند سرمایه را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 186 میلیارد تومان برساند.هدف از این تامین مالی هم خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، اصلاح و تجهیز انبار های قدیمی و تتمه انبار طبقاتی و تفاوت سرمایه پروژه مایعات، ساختمان و تاسیسات آزمایشگاه میکروبی، خرید و نصب تجهیزات سیستم اعلان و اطفاء حریق، ساخت و تجهیز اتاق سرور و اصلاح ساختار مالی است.

انتقال ۹ نماد معاملاتی از تابلو ب به تابلو ج بازار پایه

9 شرکت آلومتک، الحاوی، بیمه کارآفرین، پتروشیمی گلستان، سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران، سیمان باقران، قند بیستون، گسترس صنایع انرژی آذرآب و مهندسی مرآت پولاد به تابلو ج بازار پایه منتقل شدند.و از چهارشنبه مورخ 07/06/1396 آماده انجام معامله در تابلو پایه ج می باشند.

انتقال ۱۷ نماد معاملاتی از تابلوی ج بازار پایه به تابلو ب

شرکت‌های بیمه حکمت صبا، بیمه زندگی خاورمیانه، پلی‌اکریل ایران، پشم‌بافی توس، توسعه و عمران شهرستان نائین، تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی، خدمات فنی فولاد یزد، داروسازی شهید قاضی، رهشاد سپاهان، ساختمانی اصفهان، سایپا دیزل، سرمایه‌گذاری توسعه عمران زاگرس، سرمایه‌گذاری صنایع ایران، سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین، کارخانه‌های صنعتی آزمایش، ویتانا و شرکت نوش پونه 17 شرکتی هستند که نماد معاملاتی آن‌ها از تابلو ج به تابلو ب بازار پایه منتقل شده است.و از چهارشنبه مورخ 07/06/1396 آماده انجام معامله در تابلو پایه ب می باشند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی