---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


قرارداد فاینانس ایران و کره جنوبی

قرارداد فاینانس ۸ میلیارد یورویی پروژه های سرمایه گذاری در ایران بین اگزیم بانک کره جنوبی و سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در سئول به امضا رسید.

وتوشه

سرمایه گذاری پارس توشه ،مجوز سازمان بورس برای افزایش سرمایه 50 درصدی را گرفت."وتوشه" 100 میلیارد تومانی،این تامین مالی را از محل جذاب سود انباشته و با 2 منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده،صورت می دهد.

انگلیس و احداث هتل در ایران
به نقل از رویترز، ایزی هتل انگلیس برای احداث بیش از 500 اتاق هتل در ایران به توافق رسیده است.
سهمیه‌بندی گاز پتروشیمی‌ها

همزمان با بهره‌برداری از فازهای جدید پارس جنوبی و افزایش تولید گاز ،عملا دوره سهمیه‌بندی گاز پتروشیمی‌ها به پایان رسیده است.

خودرو
نشریه فایننشال تایمز با اشاره به امضای قراردادهای خودرویی با ایران به‌رغم سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا اعلام کرد: شرکت‌های خودروسازی اروپا ترسی از وضعیت بین ایران و آمریکا ندارند.

فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه که هدف اقدامات ضد دامپینگ اتحادیه اروپا قرار گرفته، در حال انتقال نقطه تمرکز از اروپا به سمت بازارهای عربی است، به طوری که بخش عمده صادرات این شرکت در 4 ماهه نخست سال جاری به این بازارها بوده است.این شرکت در این بازه زمانی 476 هزار تن فولاد به ارزش 200 میلیون دلار صادر کرده که عمدتا به کشورهای عمان، امارات، اردن و مصر بوده است.همچنین به تایلند و چند کشور اروپایی نیز صادرات داشته در حالی که میزان صادرات این شرکت در کل سال گذشته 700 هزار تن بوده است.

ثفارس

شرکت عمران و توسعه فارس که اوایل ماه گذشته از ثبت قرارداد دو پروژه 53 و 67.5 میلیارد تومانی خبر داده بود ، این بار در مورد قرارد داد 38.5 میلیارد تومانی توضیح داد."ثفارس" که با سرمایه 100 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد، اعلام کرد: قرارداد خرید پروژه در حال ساخت اداری تجاری و اقامتی باران به مبلغ 385 میلیارد ریال و تهاتر قسمتی از بهای آن با 25 واحد پروژه پارسیان کرج به مبلغ 95 میلیارد ریال و 52 واحد از پروژه آسمان صدرا فاز 2 به مبلغ 89.8 میلیارد ریال و مابقی به مبلغ 200 میلیارد ریال طی سه فقره چک با شرکت رویال ساختمان آریا صورت پذیرفت .

رشد تقاضای روی

دولت چین در پی رشد کم سابقه تقاضای روی در این کشور و جهش قیمتی آن در دو هفته اخیر اقدام به وضع محدودیت های تازه ای برای کنترل بازار نمود. بر اساس طرح جدید سازمان بورس شانگهای دو نوع محدودیت بر معاملات اعمال می شود. در این طرح برای معاملات آتی، هزینه معامله و سقف قرارداد تعیین شده است. بطوریکه در بازار آتی برای هر قرارداد معادل ۲ دلار و ۳۰ سنت بعنوان هزینه معامله دریافت می شود و نیز سقف قراردادهای قانونی برای فعالان غیر عضو در بورس شانگهای، حداکثر ۲۰۰۰ قرارداد در نظر گرفته می شود که چیزی حدود ۱۰ هزار تن در روز است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی