---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 8 بهمن ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

غدشت
شرکت دشت مرغاب از برنامه افزایش سرمایه 994 درصدی خبر داد."غدشت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5.3 به 58.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک در صورت وضعیت مالی و بهره مندی از معافیت های مالیاتی شود.
شسینا

شرکت شیمیایی سینا از ارائه گزارش گروه کارشناسان کانون رسمی دادگستری و تعیین میزان ۲۷۹۵ درصدی برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.لیکن وقوع افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده است.
غچین
مجمع فوق العاده شرکت چین چین با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه با حضور 66.7 درصد سهامداران برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 250 درصدی از سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت ."غچین" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 24 به 84 میلیارد تومان رساند.
قچار
شرکت فراورده های غذایی و قند چهارمحال از برنامه افزایش سرمایه 340 درصدی خبر داد. "قچار" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 56 به 246.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود.
افق
شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از برنامه افزایش سرمایه 400 درصدی خبر داد. "افق" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 300 میلیارد تومان به 1.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

زماهان
شرکت تولید گوشت مرغ ماهان مجوز افزایش سرمایه 182 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "زماهان" از 40 به 113 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

خصدرا
قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر شمالی به ارزش 140 میلیارد و و 800 میلیون تومان به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت صدرا رسید.

چدن
شرکت چدن سازان از برنامه افزایش سرمایه 800 درصدی خبر داد. "چدن" درصدد است سرمایه فعلی را از 170 میلیارد تومان به 1.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه جهت بهبود تراز مالی صرف خواهد شد.

زگلدشت

شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان مجوز افزایش سرمایه 250 درصدی را از سازمان بورس گرفت ."زگلدشت" سرمایه فعلی را از 20 به 70 میلیارد تومان می رساند. 46 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 4 میلیارد تومان دیگر از محل اندوخته طرح و توسعه برای اجرای طرح و توسعه اعمال می شود.

شدوص

شرکت دوده صنعتی پارس از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."شدوص" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 47.4 به 95 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی اعمال خواهد شد تا قادر به تامین مالی بخشی از هزینه های پروژه نوسازی راکتورهای خط هارد شود.

وتوشه

سرمایه گذاری پارس توشه از برنامه افزایش سرمایه 220 درصدی خبر داد. "وتوشه" درصدد است سرمایه فعلی را از 150 به 480 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.

دبالک
شرکت دارویی البرز بالک از برنامه افزایش سرمایه 108 درصدی خبر داد."دبالک" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 37 به 77 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک مالی در صورت وضعیت مالی و طرح های توسعه ای خطوط تولیدی شود.

سود سهام عدالت 30 میلیون نفر بدون ثبت‌نام در سجام قابل دریافت است

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: حدود 30 میلیون نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند که سود سهام آنان از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بعد از برگزاری مجامع پرداخت می‌شود و الزامی برای ثبت نام در سامانه سجام نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی