---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

آمریکا و اروپا بر حفظ برجام توافق کردند

آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس، بر حفظ برجام موافقت کردند اما تصمیم گرفتند ایران را به دلیل برنامه موشکی و سیاست‌های اعمالی در منطقه، با تحریم‌های جدید تهدید کنند.

خرید و فروش دیجیتال

بر‌اساس بخش‌نامه بانک مرکزی خرید و فروش انواع ارزهای رمزنگاری‌شده یا دیجیتال توسط شبکه بانکی و پرداخت از طریق ابزارهای این نهادها رسما ممنوع شد.

قیمت جهانی نفت

روند صعودی قیمت جهانی نفت برای شمشین روز تکرار شد و طی آن بهای هر بشکه از مرز ۷۵ دلار عبور کرد و به بالاترین رقم در 3 سال اخیر رسید.

کاغذ
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از توقف تولید کاغذ در کارخانه‌های داخلی بدلیل عدم حمایت متولیان خبر داد

زنگان
در راستای اجرای ماده 12 مکرر 4 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، نماد معاملاتی شرکت صنعت روی زنگان به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، حداکثر تا تاریخ 18/02/1397 تعلیق گردید.

خودرو
رییس شورا و مرکز ملی رقابت با بیان اینکه فقط خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان، مشمول قیمت گذاری این شورا هستند، گفت: مجوزی برای افزایش قیمت خودرو نداده ایم.

پارس دارو

شرکت پارس دارو، طبق پیشنهاد هیات مدیره، برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی را اعلام کرد."دپارس" درصدد است در صورت اخذ موافقت سازمان بورس، سرمایه فعلی 21 میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به 52.5 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی کند.

فاسمین
رحیمى مدیرعامل کالسیمین خبر از توافق نامه سه جانبه با بانک تجارت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنى در معدن انگوران داد که طبق این تفاهم نامه موفق به خریدارى ٧٠ هزار تن خاک کم اعیار از معدن انگوران شده ایم که تا پایان هفته این خاک وارد کارخانه میشود .
تکنو
نماد معاملاتی شرکت مهندسی تکنوتاربا توجه به عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت تعلیق شد.

چدن
در ادامه سیاست گذاری گروه بازاریابی و فروش خارجی گروه صنعتی چدن سازان در جهت توسعه بازارهای خارجی مرتبط، این شرکت موفق به اخذ قرار داد صادرات غلتک نورد گرم و قطعات ریخته گری به کشورهای حوزه CIS نظیر روسیه و قزاقستان و … گردید.
سایپا
اوضاع دیروز بازار خرید و فروش خودرو با بخشنامه روز قبل سایپا در خصوص افزایش قیمت محصولات پارس خودرو به‌هم ریخته است و کمتر معامله‌ای انجام می‌شود. هرچند سایپا چند ساعت بعد از ابلاغ بخشنامه افزایش قیمت‌ها را ملغی و اعلام کرد فعلاً تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها ندارد اما همین تصمیم چندساعته باعث شد تا قیمت خودرو 3 تا 4 میلیون تومان افزایش پیدا کند.
آلومینیوم
معامله بلوک ۱۹.۵۳ درصدی سهام شرکت آلومینیوم ایران که در روز ۱۵ اسفند ماه ۹۶ در بورس عرضه و به همان قیمت پایه هر سهم ۲۰۰۰ ریال فروخته شد، قطعی شد.بلوک مدیریتی فوق برای دو شرکت به نام‌های صنایع آلومرول نوین و روان‌گداز پردیس خریداری شد.

عدم حضور توتال در توسعه نفتی

بیژن زنگنه در حاشیه مراسم ساخت خط لوله گاز ایران به خبرنگاران گفت : درحالی مذاکرات با شرکت مرسک دانمارک با هدف توسعه لایه نفتی پارس جنوبی به مراحل نهایی رسیده بود که به دلیل خرید سهام این شرکت توسط توتال، توسعه این میدان با امکان تولید 20 هزار بشکه در روز به شرکت فرانسوی داده نخواهد شد.
فولاد مبارکه
شرکت فولاد مبارکه اصفهان: با توجه به بازچرخانی پساب موجود شرکت، بخش قابل توجهی از آب موردنیاز از این طریق تامین می‌شود.
همچنین استفاده همزمان از منابع جایگزین در دست بررسی قرار گرفته و از این‌رو تولید شرکت با تهدید جدی به علت کمبود آب مواجه نشده است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی