---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شاخص بورس
شاخص بورس رکورد تاریخی ۸۹ هزار و ۵۰۰ واحدی ۴ سال پیش را شکست و برای اولین بار ۹۰ هزار تایی شد.

پتروشیمی

معاون وزیر نفت گفت: ازبکستان آماده خرید سهام شرکت های پتروشیمی ایران در اطراف خلیج فارس است.

فباهنر

شرکت مس شهید باهنر، درصدد است با افزایش سرمایه 25 درصدی،سرمایه فعلی را به 112.5 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "فباهنر" 90 میلیارد تومانی در صورت موافقت سازمان بورس،از محل جذاب سود انباشته و با 2 هدف جبران مخارج سرمایه ای و اصلاح ساختار مالی صورت می پذیرد.

ذوب
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن با اشاره به صادرات ۵۰ درصدی محصولات طی ۸ ماه سال جاری به ۱۴ کشور، ارزش این صادرات را معادل یک درصد کل صادرات غیر نفتی ایران اعلام کرد.

“دریشمک” “ریشمک”

نماد معاملاتی شرکت «تولید و صادرات ریشمک» که چندی پیش با نماد “دریشمک” در بازار دوم فرابورس ایران درج شده بود به “ریشمک” تغییر کرد.

احتمال واگذاری بن‌رو به رنو فرانسه

با تغییر مدیرعامل سایپا، پرونده واگذاری کارخانه بن‌رو به رنو باز شده و احتمالا"این سایت در اختیار خودروساز فرانسوی قرار گیرد.

قرارداد ایران خودرو و پژو
مدیر عامل مجتمع خودروسازی ایران خودرو، با بیان اینکه قرارداد ایران خودرو و پژو بر اساس همان قول و قرارها در قرارداد پیش می‌رود، تصریح کرد: اعمال تحریم‌ها علیه ایران تاثیری بر قرارداد ایران خودرو و پژو ندارد.

عرضه سهام پتروشیمى نورى 

مدیرعامل این شرکت پتروشیمى خبر از برنامه عرضه سهام در فرابورس تا پایان سالجارى داد و گفت تعمیرات اساسى این مجتمع آروماتیکى از اواسط آذر آغاز میشود 

 هپکو
بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه هپکو افتاد و عملا فعالیت اقتصادی آن متوقف شده است خبرهای رسیده حکایت از این دارد که یک کنسرسیوم معدنی متشکل از شرکت‌های بزرگ این بخش قصد دارد این مجموعه صنعتی را بخرد.
سنگ آهن 
نرخ سنگ آهن روز چهارشنبه در چین با افزایش ۲.۷۵ دلاری به حدود ۶۶.۶۵ دلار رسید. همچنین سنگ آهن عیار ۶۵درصد استرالیا نیز با همین میزان افزایش ۸۴.۱ دلار معامله شد. 
فخاس 
مدیر بازاریابی و فروش شرکت با اعلام این خبر افزود: ثبت رکورد سالیانه ارسال شمش در آبان ماه سال جاری به میزان ۱۳۳ هزار تن می باشد که نسبت به رکورد قبلی که در سال ۱۳۹۴ به میزان ۱۰۷ تن بود، ۲۴ درصد رشد را نشان می دهد و این در حالی است که این رکورد سالانه با گذشت ۸ ماه از سال محقق شده است.

مرقام
شرکت ایران ارقام، درآمد هرسهم را در 9 ماهه سال با تعدیل منفی 56 درصدی اعلام و سپس درآمد هر سهم را با زیان 205 ریالی محقق کرد.  این درحالی است که "مرقام" 50 میلیارد تومانی ، اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی شهریور 97 را 41 ریال سود پیش بینی کرده است.

سرمایه گذاری خوارزمی

توافقنامه فاینانس 100 درصدی پروژه ساخت کارخانه فرآوری طلا و مس شادان میان شرکت «کارند صدر جهان» (زیرمجموعه سرمایه گذاری خوارزمی) و کنسرسیومی شامل دو شرکت چینی «سیتیک» (Citic ) و«ژینهای» (Xinhai ) و شرکت  ایرانی «میم تیم» امضا شد. بر اساس برآوردهای اولیه، ارزش این توافقنامه 48 میلیون یورو است.

فایرا 
نگاهی به وضعیت شرکت پر حاشیه شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نشان می دهد که این واحد تولیدی چندان راه امید بخشی را طی نمی کند و مثل بقیه حوزه آلومینیوم نیاز به ساماندهی دارد. از آنجاکه گفته می شود در شورای رقابت حجم قابل توجهی از دادخواست های حوزه معدن مربوط به آلومینیوم و به طور خاص دو شرکت آلومینیوم المهدی و شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) بوده است، کمیته تحقیق و تفحص از این دو واحد صنایع معدنی در مجلس تشکیل شده و گفته می شود موارد شکایت از این دو واحد آلومینیومی مربوط ایجاد انحصار و تخلفات مربوط به قیمت عرضه محصول است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی