---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

حمایت بی سابقه سه قوه از بورس

معاون اول رئیس جمهور از حمایت بی سابقه بورس توسط سه قوه خبر داد و گفت: دولت برای اطمینان مردم از بازارسرمایه حمایت و هیچ محدودیتی برای عرضه سهام ایجاد نمی کند.

قیمت نفت

بانک گلدمن ساکس بعد از انتظارات فزاینده‌ای که برای اقدام اوپک و روسیه برای افزایش تولید وجود دارد پیش بینی کرد قیمت نفت در تابستان سال جاری به ۸۲.۵۰ دلار صعود کند.

شرکت‌های فرانسوی

وزیر اقتصاد فرانسه اعلام کرد: اکثر شرکت‌های فرانسوی به علت نبود نهاد مالی مستقل اروپایی ، نمی‌توانند در ایران بمانند و قادر به تداوم فعالیت‌ باشند.

تکنو

تکنو در حالی برای سرمایه 1.6 میلیارد تومانی و سال مالی اسفند گذشته ، 109 ریال سود پیش بینی کرده بود که این متغیر مهم را با چرخش 180 درجه ایی به 111 ریال زیان تبدیل و دلایل این تعدیل منفی هزار و 110 درصدی را افزایش زیان انباشته ناشی از تعیین تکلیف بدهی های مالیاتی و تامین اجتماعی و کاهش میزان فروش اعلام کرد.

بانک صادرات
بانک صادرات از کاهش حدود ۹۰۰ میلیارد تومانی زیان در عملکرد سال مالی خبر داد.

غدیس
نماد معاملاتی شرکت پاکدیس جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 03/04/1397، در پایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف می گردد.

پارس دارو
در پی اعلام تعدیل منفی 41 هزار و 775 درصدی درآمد سال مالی اسفند گذشته داروسازی فارابی (از 4 ریال سود به 1665 ریال زیان) ، سهامدار عمده این شرکت نیز از این رویداد متاثر شد.پارس دارو که مالک 52 درصدی "دفارا" بشمار می رود و با سرمایه 21 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، با اعلام تعدیل منفی بی سابقه این زیرمجموعه مجبور شد تا سود حدود 182 تومانی هر سهم سال مالی اسفند گذشته را با 42 درصد کاهش به حدود 104 تومان اعلام کند تا با این رقم مجمع سالانه را برگزار کند.

پارسیان

"پارسیان"سود 467 ریالی هر سهم سال مالی اسفند قبل را با 54 درصد کاهش به 216 ریال رساند که ناشی از عدم فروش ملک ایدم تبریز به منظور آماده سازی آن جهت افزایش ارزش افزوده ملک مزبور و همچنین عدم دستیابی به سود پیش بینی شده در حوزه عملکرد بیمه ای بود.

دسبحان

شرکت سبحان دارو درنظر دارد با برنامه افزایش سرمایه 78 درصدی،سرمایه فعلی را از 58 به 103 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "دسبحان" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف اصلاح ساختار مالی ، توسعه و تجهیز انبار و خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی به منظور اخذ تاییدیه GMP معاونت سازمان غذا و دارو اعمال می شود.

طرح فروش محصولات سایپا

گروه خودروسازی سایپا طرح فروش متنوع محصولات خود را از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 30 خردادماه سال جاری آغاز می کند.مصرف کنندگان نهائی صرفا با محدودیت ثبت کد ملی و از طریق اینترنت خواهند توانست خودروی موردنیاز خود را خریداری کنند.بر این اساس با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان واقعی می تواننداز طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی: www.saipagroup.ir، یکی از روش های فروش را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی