---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بکام

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی درنظر دارد یک قطعه زمین با کاربری صنعتی واقع در خیابان صفاییه یزد جنب شرکت به متراژ 547594 مترمربع را که دارای یک ساختمان نگهبانی دو طبقه و 3 سوله 12 هزار متری است،به فروش برساند.

پولشویی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تشریح احتمال بازگشت ایران به فهرست سیاه پولشویی گفت: مادامی که خواسته ها و شرایط غربی ها ایجاد نشود با اهرمی چون FATF بر ایران فشار وارد می کنند.

خمحرکه
شایعات از واگذاری بلوک اشتاد ایران توسط این شرکت حکایت دارد

رفاه

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در بیستمین مراسم معرفی صد شرکت برتر کشور توانست رتبه اول بازدهی فروش را کسب کند.

قشرین
شایعات از افزایش سرمایه  این شرکت ازمحل تجدید ارزیابی ها حکایت دارد.

ساروج

نماد معاملاتی شرکت بین المللی ساروج بوشهر ، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 05/12/1396 در پایان معاملات امروز دوشنبه متوقف می گردد.

آ س پ

شرکت آ.س.پ برنامه افزایش سرمایه 25 درصدی را اعلام کرد.تامین مالی" آ س پ" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با 2 هدف تامین بخشی از نقدینگی لازم برای اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش صورت می پذیرد.

فولاد

در ارزیابی برترین‌های کشور،  فولادمبارکه رتبه‌ی اول در گروه فلزات اساسی، رتبه پنجم در ارزش افزوده و اشتغالزایی را کسب نمود.
وتوکا

طبق تصمیم هیأت مدیره ، قرار است بخشی از سهام شرکت صنایع ورق های پوششدار تاراز چهار محال (سهامی خاص) واگذار شود

خکاوه، خاور، کهرام و قشیرین

بورس تهران اطلاعیه مهم و مربوط به تصمیم هیات پذیرش در تمدید مهلت ۴ شرکت زیانده ایران خودرو دیزل ، سایپا دیزل گرانیت بهسرام و قند شیرین که در نوبت حذف بودند را صادر کرد.طبق آن " خکاوه و خاور" تا 31 تیر سال آینده و "کهرام و قشیرین" تا 30 آبان و دی 97 مهلت دارند تا اقدامات و تهمیدات لازم برای خروج از زیاندهی را انجام دهند در غیر این صورت بلافاصله لغو پذیرش خواهند شد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی