---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 مهر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

خکاوه

خکاوه شایعه صدور افزایش سرمایه دوباره در بازار شنیده می شود و موافقت سازمان با افزایش سرمایه نقل محافل است

فلوله

شنیده شده که ١۴ هزار میلیارد تومان برآورد هزینه لوله در طرح هاى آبرسانى شده که در صورت تایید و قرارداد تولید میتواند تاثیر شکرف در وضعیت مالى شرکت ایجاد کند .

ذوب

شنیده ها حکایت از تایید افزایش سرمایه “ذوب ” از محل تجدید ارزیابی دارایی ها دارد/ شنیده میشود که جواب قطعى افزایش سرمایه هنوز از طرف حسابرس اعلام نشده و احتمالا تا نیمه مهر ماه به بازار مخابره میشود .

فسرب

احتمال تعدیل در گزارش شش ماهه بدلیل شروع تولید سرب از سه ماهه دوم و افزایش نرخ جهانی سرب و روی

کشتیرانی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در پسابرجام شرایطی به وجود آمده که امروز در دریا هیچگونه محدودیتی نداریم و همه تحریم‌ها به کلی از بین رفته است، گفت: ۹ پیشنهاد بزرگ سرمایه‌گذاری برای فازهای جدید بندر شهید رجایی دریافت کرده‌ایم

کساپا

شرکت سایپا شیشه بعد از دریافت مجوز افزایش سرمایه 228 درصدی در 27 شهریور ، زمان این تصمیم و  برگزاری مجمع فوق العاده را ساعت 10 چهارشنبه 14 مهر اعلام کرد کساپا که با سرمایه 7 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد، می تواند به شرکتی 23 میلیارد تومانی تبدیل شود.

این افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف پرداخت دیون و تامین سرمایه در گردش انجام خواهد شد.

فولاد

آمارهای انجمن جهانی فولاد نشان داد که تولید فولاد ایران در ماه آگوست (مرداد ۹۵) نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸٫۱ درصد و در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی با ۵٫۱ درصد افزایش به ۱۱٫۴۵۱ میلیون تن رسیده است

کسرا

“شنیده ها حکایت از این دارد که سهامدار عمده شرکت کاشی سرامیک اردکان یزد(کسرا)قصد دارد قیمت سهم خود را جهت عرضه بلوکی به قیمت ۱۰۰۰۰تومن با کدهای دیگر از  بازار جمع آور کنند

قند و شکر
مدیر مالی یکی از شرکت های قندی عنوان کرد ، بازار فروش شکر در داخل کشور رقابتی نیست و دولت تعیین کننده نرخ شکر است.از این رو می توان گفت شرکت های موجود در گروه قند و شکر از رشد قیمت های جهانی منتفع نمی شوند و دلالان ذینفعان اصلی این امر هستند.
کطبس
کطبس که امروز بدلیل ابهام در ارائه اطلاعات متوقف شده بود پس از شفاف سازی ، نمادش یکساعت پس از توقف با صف خرید بازگشایی شد.در شفاف سازی کطبس آمده است که این شرکت طبق آخرین پیش بینی درآمد به فعالیت خود ادامه داده و هیچ افزایشی در مقدار و نرخ صورت نگرفته است.
اتکام

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۳۱ درصدی بیمه اتکایی امین را صادر کرد، این شرکت فرابورسی می تواند سرمایه اسمی 155 میلیارد تومانی را به 203 میلیارد تومان برساند.افزایش سرمایه "اتکام" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سایر اندوخته ها (بیش از 4.1 میلیارد تومان) بوده و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

سنگ آهن
شنیده شده است ایران قصد دارد از مارس 2017 به جای صادرات سنگ آهن ، محصولات فولادی فرآوری شده به خارج از کشور صادر کند.
فولاد
آمار انجمن جهانی فولاد نشان داد که تولید فولاد ایران در ماه آگوست (مرداد ۹۵) نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸٫۱ درصد و در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی با ۵٫۱ درصد افزایش به ۱۱٫۴۵۱ میلیون تن رسیده است.

شاوان

شنیده ها حاکى از آمدن گزارش سه ماهه مثبت طى هفته آینده میباشد که میتواند گروه پالایش رو با اقبال همراه کند .

خمحرکه

شنیده شده است که بنابر توافقات صورت گرفته ، شرکت سرمایه گذاری رنا بلوک ۳۱ درصدی خمحرکه خود را به ایران خودرو خواهد فروخت .این فروش به صورت نقدی صورت خواهد پذیرفت.

قشیر
شایعاتی مبنی بر تعدیل مثبت در قشیر شنیده می شود.این شرکت نرخ فروش شکر را در صورت های مالی خود 2530تومان لحاظ کرده است که پایینتر از نرخ مصوب دولتی است.همچنین قشیر در صدد انجام افزایش سرمایه 228 درصدی می باشد.
شراز
در شراز شایعه ورود یک شرکت سرمایه گذاری به گوش میرسد،در صورتی که این اتفاق رخ دهد برای شرکت بسیار مثبت ارزیابی می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی