---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مرقام

شرکت ‌ایران ارقام که با همکاری پست بانک برنامه راه‌اندازی ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز در مناطق محروم و روستائی را دارد

حمل ونقل بین المللی خلیج فارس

در پی اعلام حمل ونقل بین المللی خلیج فارس برای انتخاب اعضای هیات مدیره و برگزاری مجمع فوق العاده جمعه، نماد ان شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.

سایپا دیزل
مدیرعامل سایپا دیزل از برنامه ارتقای داخلی سازی کامیون های ولوو مونتاژی این شرکت به ۵۰ درصد تا پایان سال ۹۷ خبر داد.
فلوله
این شرکت برای زمین چهاردانگه خود برنامه تغییرکاربری و فروش آنرا در سال  جاری دارد
گروه ریلى
شنیده میشود که هند همزمان با سرمایه گذارى در چابهار در بخش ریلى ، براى رسیدن به بازارهاى اروپا ، سوریه و عراق در حال بررسى زیرساخت هاى ریلى کشور براى سرمایه گذارى هستند .

حق تقدم سیمان‌ کرمان‌

امروز مهلت آخر برای خرید و فروش سهام حق تقدم سیمان‌ کرمان‌ است

قیمت سیمان

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه قیمت سیمان در ۹ ماهه نخست امسال تغییری نخواهد کرد، گفت: قیمت پایه سیمان گران نشده اما برخی خرده فروشی ها هزینه های حمل و نقل را لحاظ کرده و همین امر موجب افزایش قیمت سیمان شده است.

کماسه
شنیده ها از برنامه این شرکت برای ورود به بازارهای صادراتی جدید در سال  جاری حکایت دارد
نرخ های جدید کره
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: نرخ های جدید کره در بازار داخلی با توجه به افزایش قیمت جهانی این محصول با دو نرخ متفاوت و تعیین قیمت حداکثری از ابتدای مرداد ماه اعمال شد.
غالبر
شنیده ها از افزای سرمایه 40 درصدی این شرکت از محل آورده  نقدی در سال  جاری حکایت دارد

خمحرکه
شنیده ها حکایت از آن دارد که به زودی گروه صنعتی رنا سهم نیرو محرکه(خمحرکه) را به صورت بلوکی در محدوده قیمت ۴۶۰ تومن آگهی میکند و گویا ایران خودرو خریدار این سهم میباشد.گویا دلیل استقبال چند روز اخیر بازار هم همین شنیده میباشد و به نظر میاد رشد سهم ادامه خواهد داشت.

خفولا باطل شد

کشف قیمت عجیب دیروز شرکت سهام خدمات فنی فولاد یزد حاضر در بازار پایه فرابورس باطل شد.مسئولان فرابورس بعد از این کشف قیمت عجیب که تنها با 78 سهم و خریداری 69 سهامدار حقیقی و فروش سه حقوقی انجام شده بود، بررسی های لازم را انجام داده و به این نتیجه رسیدند به علت کشف قیمت نامناسب ، اقدام به ابطال معاملات دیروز کنند.این درحالی است که قیمت اولیه برای خرید سهام "خفولا" بین 300 تا 400 تومان بود اما در لحظات پایانی قبل از کشف قیمت ، تقاضای خرید 2500 تومانی ارایه شد .

فولای

فولاد آلیاژی یزد سود هر سهم سال مالی جاری را 243 ریال پیش بینی کرده بود که این متغیر مهم را در پایان خرداد به 228 ریال زیان تبدیل کرده است.علت اصلی این تغییر 180 درجه ایی ناشی از فعالیت های غیر عملیاتی شرکت بوده و طی آن ، فولاد آلیاژی یزد سود 900 میلیون تومانی ناشی از درآمد حاصل از سرمایه گذاری در گزارش قبلی را به 5.1 میلیارد تومان زیان در گزارش جدید تبدیل کرده که به دلیل فروش 15.6 میلیون سهم آذر آب و 35 میلیون سهم سرمایه گذاری ساپا است.

فروش زمین «بکام»
چند روز گذشته شرکت کارخانجات تولیدی شهیدقندی از عقد قرارداد فروش قطعه زمین 10هکتاری خود واقع مجاورت با کارخانه خبر داد، اما این قرار داد دارای مشکلات زیادی از جمله عدم تغییر کاربری آن است، که آنچه از شواهد بر می‏آید این زمین دارای مشکلاتی برای خریدار است که احتمال فسخ آن وجود دارد.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی