---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

آسان پرداخت

در پایان معاملات امروز شرکت آسان پرداخت پرشین از تابلو داد و ستد خارج می شود تا زمینه برگزاری مجمع یکشنبه آینده 7 خرداد فراهم شود.

کنتور سازی

دعوت سهامداران به مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت کنتور سازی ایران در تاریخ 13 خرداد 96 برای انتخاب حسابرس و بازرس قانونی

وصنعت

سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ ومعدن‌ برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه 100 درصدی، مجمع فوق العاده ایی را برگزار می کند و امروز از بورس خارج می شود."وصنعت" می تواند از دو محل مطالبات و آورده نقدی 120 میلیارد تومانی و سود انباشته 180 میلیارد تومانی، 300 میلیارد تومان به سرمایه 300 میلیاردی اضافه کند تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده باشد.

بسویچ
شرکت پارس سویچ صورت‌های مالی سال 95 را منتشر کرد. بر این اساس، شرکت در سال 95 توانست به ازای هر سهم 1,025 ریال محقق نماید که نسبت به سود قبلی اعلام شده  حدود 2 درصد افزایش داشته است. افزایش فروش و افزایش حاشیه سود ناخالص علت افزایش سود هر سهم شرکت بوده است.
حکشتى
مدیرعامل کشتیرانى جمهورى اسلامى ایران از ارتقاى ٤ پله اى رتبه این شرکت در بین شرکت هاى کانتینرى دنیا خبر داد و با اشاره به اینکه ١٠٠ درصد تحریم ها علیه ناوگان حمل و نقل دریایى برطرف شده گفت : تنها مقدارى محدودیت بانکى براى مشتریان کشتیرانى داریم .
مپنا
خبرها حاکى از قرارداد یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون یورویى صنعت گاز با شرکت مپنا و OTC و راه اندازى همزمان چند پروژه در گستره جغرافیایى کشور سال ٩٦ را به سالى پرمشغله و البته پرثمر بدل کرده است .
پکرمان
شنیده میشود کارخانه لاستیک بارز کردستان پیشرفت ٨٥ درصدى رسیده و ظرف چند ماه آینده به بهره بردارى میرسد .

دایملر بنز

وزیر صنعت، معدن و تجارت به وضعیت رو به پیشرفت صنعت خودرو کشور اشاره کرد و گفت: همکاری با شرکت دایملر بنز در زمینه خودروهای تجاری تقریبا در مراحل نهایی است.

گلتاش
شرکت گلتاش در نظر دارد در صورت تایید سازمان بورس و با افزایش 150 درصدی ، سرمایه را از 20 به 50 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی از دو محل سود انباشته  و اندوخته طرح و توسعه به منظور اصلاح ساختار مالی انجام خواهد شد.

بانک ملت
بانک ملت از امضاء تفاهمنامه همکاری با شرکت های مجموعه گلدیران نماینده رسمی محصولات ال جی کره جنوبی در ایران خبر داد و اعلام کرد بر اساس این تفاهمنامه که به امضای هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت و حسین تنهایی مدیرعامل شرکت گلدیران رسیده، این بانک انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک، خدمات اعتباری و خدمات ارزی را به این شرکت و زیرمجموعه ها ارائه خواهد کرد.

سیمان کردستان
امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام سیمان کردستان است که طبق مجمع فوق العاده شهریور گذشته و افزایش سرمایه از 64.8 به 120 میلیارد تومان، بیش از 66 میلیون سهم برای پذیره نویسی عرضه شده بود.

وساپا
سرمایه گذاری سایپا یک قطعه زمین ۹۹.۷ هزار متری واقع در ایزد شهر (جاده محمود آباد – نور( را با قیمت پایه ۱۱۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشت . مجوز ساخت این زمین مسکونی، خدماتی و تجاری است.
پترول
شنیده میشود که واحد اولفین شرکت که تاکنون پیشرفت  فیزیکى ٩٠ درصدى داشته از آبان ماه عملیات تست واحدها انجام و تا پایان سالجارى به بهره بردارى میرسد .

فولاد آلیاژی ایران
نخستین قرارداد خارجی شرکت ملی نفت ایران در دوران پسابرجام به منظور ساخت خطوط لوله CRA به ارزش ۵۵۶ میلیون یورو و با حضور شرکت بورسی فولاد آلیاژی ایران امضا می‌‌شود.

آرتا اردبیل
شرکت بورسی سیمان آرتا اردبیل توانست مجوز افزایش سرمایه 71 درصدی را از سازمان بورس دریافت کند تا سرمایه فعلی را از 14 به 24 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"ساربیل" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت صورت می گیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی