---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کرمان
نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تغییر بااهمیت در اطلاعات پیش بینی متوقف گردید.

شپترو

خبرها حاکى از افزایش سرمایه ٤٠٠ درصدى از محل تجدید ارزیابى دارایى ها میباشد . 

فملى

در سفر مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به کشور بلاروس ، نشست مشترکى با وزیر صنایع این کشور صورت گرفت که در این دیدار پیشنهاد براى ایجاد خط مونتاژ جدید از سوى کشور بلاروس مطرح شد که با استقبال وزیر صنعت این کشور همراه شد .

عرضه اولیه "وپسا"

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس در مورد طرح ابهاماتی از سوی برخی فعالان بازار در مورد وضعیت مالی و علمیاتی سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس و درخواست تاخیر در عرضه اولیه امروز 10 درصدی آن اظهار داشت: با توجه به اینکه اطلاعات این شرکت پنچ شنبه گذشته در کدال منتشر شده و برخی فعالان نکاتی را مطرح کرده اند ، امروز صبح ، جلسه ایی در این مورد برگزار می شود.بنابراین تا قبل از ساعت 11 امروز ، در مورد عرضه اولیه "وپسا" یا تاخیر در این برنامه ، تصمیم گیری می شود.

موسسه کاسپین

رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: از فردا یکشنبه، سپرده‌های تا سقف۵۰ میلیون تومان موسسه کاسپین پرداخت می شود.

فزرین

نماد معاملاتی شرکت زرین معدن آسیا (فزرین1) با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تغییر بااهمیت در عملکرد واقعی سال مالی 1395(حسابرسی نشده) نسبت به آخرین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 1395، متوقف گردید.

پژو 2008
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت تولید و مصرف کننده مبنای قیمت 120 میلیون تومانی پژو 2008 ،مبلغ پیش فروش و پرداخت حداقل سود بانکی به ودیعه گذاران را اعلام کرد.
پدیده شاندیز
این روز ها سهامداران پدیده شاندیز (شرکتی که چند سال پیش همه جا صحبت ازتبلیغات و پروژه هایش بود)نالان از وضع موجود شرکت و بی ارزش شدن سهامشان هستند .حال روز این روزهای پدیده بی شباهت با  شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) نیست شرکتی که مانند پدیده سقوط ازاد کرد .اما این روزها روزهای خوبی را در فرابورس طی می کند و جزو شگفتی سازهای سال ۹۶ بود.

غشهداب

نماد معاملاتی شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تغییر بااهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 1396 متوقف گردید.

وپسا

در پی اعلام ابهاماتی در مورد وضعیت مالی و عملیاتی شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس توسط برخی فعالان در فضای مجازی، صبح امروز جلسه ایی توسط مدیران فرابورس برگزار و در نهایت مقرر شد این عرضه (که قرار بود نخستین واگذاری سال 96 باشد) تا اطلاع ثانونی به تعویق بیفتد.در این رابطه امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران در تشریح دلایل این تصمیم گفت: با احترام به درخواست تحلیل گران و نیاز آن‌ها به زمان بیشتر برای بررسی‌های کارشناسانه در جلسه‌ای که امروز صبح و در تکمیل جلسه روز پنج‌شنبه برگزار کردیم تصمیم بر این شد تا عرضه به تعویق بیفتد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی