---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 اسفند 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فلوله
شرکت لوله و ماشین سازی ایران از موافقت هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."فلوله" اعلام کرد:هیات مدیره با پیشنهاد افزایش سرمایه از 50 به 150 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی یا سود انباشته و یا هر دو محل موافقت و مقرر شد گزارش مربوطه تهیه و به هیات مدیره جهت اقدامات بعدی ارائه شود .
غفارس

شرکت پگاه فارس مجوز افزایش سرمایه 374 درصدی را گرفت. پگاه فارس سرمایه فعلی را از 24.4 به 115.9 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی "غفارس" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

تکشا

شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی از برنامه افزایش سرمایه 82 درصدی خبر داد."تکشا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 10.9 به 20 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف رعایت الزامات سازمان بورس، تأمین سرمایه در گردش موردنیاز جهت تولید سه محصول جدید و اصلاح ساختار مالی شود.

غالبر

شرکت لبنیات کالبر از برنامه افزایش سرمایه 80 درصدی خبر داد."غالبر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 35 به 63 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اجرای طرح های توسعه و جایگزینی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز شود.

حافظ

بیمه حافظ که از جمله شرکت های حاضر در بازار پایه زرد فرابورس بشمار می رود از برنامه افزایش سرمایه 1130 درصدی از آورده نقدی سهامداران خبر داد.

وخاور

بانک خاورمیانه از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد ."وخاور" در صدد است سرمایه فعلی را از هزار به دو هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک بورسی از محل سود انباشته صورت می پذیرد تا صرف بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش سقف فردی تسهیلات و تعهدات شود.

قثابت

شرکت قند ثابت خراسان از در دستور کار قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی