---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

ذوب

ذوب آهن 3500 میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار است
تجارت
قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت از فروش بیش از ۲۰۰ مورد از املاک مازاد  بانک تجارت در سال گذشته خبر داد.

زنگان

صنعت روی زنگان در دوره 12 ماهه منتهی به 96/12/29 به ازای هر سهم 144 ریال سود محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم 138 ریال زیان محقق کرده بود.
فایرا
قیمت انواع فلزات اساسی در بازارهای جهانی تحت تاثیرتحریم‌های آمریکا به شدت افزایش یافته و آلومینیوم از ابتدای ماه جاری تاکنون رشد 32 درصدی داشته است.
سکرد

درپی به تنفس کشیده شدن مجمع فوق العاده 22 فروردین سیمان کردستان برای افزایش سرمایه 80 درصدی ، نوبت دوم مجمع چهارشنبه 2 اردیبهشت تعیین شد.بر همین اساس ،در پایان معاملات امروز نماد "سکرد " بسته می شود تا امکان تصمیم گیری سهامداران درباره افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی فراهم و در صورت تصویب ، سرمایه اسمی این شرکت از 120 به 220 میلیارد تومان برسد.

هرمز

تولید تختال در فولاد هرمزگان به بیش از ۱.۴ میلیون تن رسید که ضمن کسب رکورد، 23 درصد رشد تولید نسبت به 95 را نشان می دهد. همچنین در تولید آهن اسفنجی نیز با تولید ١۵٠٠۴٠۶تن ، شاهد رشد 14 درصدی بودیم .
سمایه
بانک سرمایه درحالی برای هر سهم سال مالی دو سال پیش 141 ریال سود پیش بینی کرده بود که در عملکرد 9 ماهه سال 95 به ازای هر سهم 9 هزار و 85 ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال 94 بالغ بر هزار و 813 درصد بیشتر است.

نیما

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) از امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

ایران خودرو  پژو برجام

مدیرعامل ایران خودرو با تاکید بر لحاظ کردن تمام جوانب و حتی خروج احتمالی آمریکا از برجام در قراردادهای جدید با پژو فرانسه، گفت: خروج پژو از بازار ایران بعید است اما در صورت این رویداد پژو ضرر خواهد کرد.
تاپیکو
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در کم تر از یک ماه دیگر با حضور رییس جمهور خبر داد. صادق‌آبادی در مورد جزییات تولید نفت گاز در کشور نیز گفت: قرار است ۲۸ میلیون لیتر به نفت گاز موجود کشور اضافه شود که هشت میلیون لیتر آن از ستاره خلیج فارس تامین می‌شود و چهار میلیون لیتر دیگر با به مدار آمدن واحد سوم ستاره تامین خواهد شد.
پتروشیمی
در حالیکه دولت اخیرا طی ابلاغیه ای، معافیت مالیاتی صادرکنندگان را منوط به«فروش ارز حاصل از صادرات به دولت»کرده است،کارشناسان معتقدند این مصوبه ضمانت اجرایی ندارد.علی حسینی، کارشناس حوزه صنعت پتروشیمی با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص الزام صادرکنندگان به فروش ارز به دولت در حالی که اخیرا نرخ دلار تک نرخی شده و مبلغ ۴۲۰۰ تومان برای آن در نظر گرفته شده است، گفت: در این مصوبه مطرح شده است که صادرکنندگان (شامل صادرکنندگان صنعت پتروشیمی) در صورت فروش ارز صادراتی به دولت با قیمت ۴۲۰۰ تومان، می‌توانند از پرداخت مالیات معاف که درگذشته وجود داشته، برخوردار شوند؛ البته این معافیت مالیاتی برای صادرکنندگان مشروط به ارائه مستندات فروش ارز به بانک مرکزی است.

۱۰ اقتصاد برتر جهان
صندوق بین‌المللی پول در گزارشی بزرگترین اقتصادهای جهانی را براساس تولید ناخالص داخلی و برای سال 2018 معرفی کرد که در صدر آن آمریکا با تولید ناخالص داخلی 20.4 تریلیون دلاری قرارد دارد.چین و ژاپن هم با 14 و 5.1 تریلیون دلار، در رتبه های دوم و سوم اقتصاد برتر جای گرفته اند.در ادامه هم آلمان، انگلستان، فرانسه، هندوستان، ایتالیا ، برزیل و کانادا با تولید ناخالص داخلی 4.2 تا 1.8 تریلیون دلار، 10 اقتصاد برتر جهان را تشکیل داده اند.

کشرق

شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود زیان پیش بینی شده هرسهم سال مالی اسفند گذشته را از 178 به 460 ریال رساند (افزایش 158 درصدی زیان) توضیحاتی به شرح زیر داده  است:مبلغ فروش در آخرین پیش بینی تعدیل شده 73.268 میلیون ریال بوده که در عملکرد واقعی مبلغ 68.923 میلیون ریال است. این انحراف به دلیل نبود مواد ناریه (مواد آتشکاری) خاصی که شرکت ملزم به استفاده آن بوده در اسفند ماه منجر به کاهش 1.865 تن تولید گردید. نبود مواد ناریه باعث کاهش متراژ پیشروی می گرددکه به طبع آن مقدار تولید نیز کاهش خواهد یافت. لیکن میانگین نرخ فروش تقریبا با پیش بینی مطابقت دارد. بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی مبلغ82.195 میلیون ریال است که در آخرین پیش بینی مبلغ 67.418 میلیون ریال بوده است. 6.085 میلیون ریال موجودی ابتدای دوره ذغالسنگ طی دوره به دلیل کاهش کیفیت به شرکت البرز شرقی به مبلغ 2.256 میلیون ریال بفروش رسید که زیان حاصل از آن 3.829 ریال می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی