---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 آبان ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

قثابت
شرکت قند ثابت خراسان از برنامه افزایش سرمایه 3246 درصدی خبر داد."قثابت" درصدد است سرمایه فعلی را از 51 میلیارد تومان به 1.7 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت قندی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها با هدف بهبود ساختار مالی صورت می پذیرد.

غچین
شرکت چین چین از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه 271 درصدی از محل سود انباشته خبر داد."غچین" اعلام کرد: هیات مدیره پس از بررسی صورتجلسه مجمع، گزارش حسابرس و بازرس قانونی و صورت های مالی حسابرسی شده، تصمیم به ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه به میزان ۶۵ میلیارد تومان کرده که تهیه گزارش توجیهی در دستور کار قرار گرفت.

غزر

 زر ماکارون با انتشار گزارش عملکرد مهر و ۷ ماه ، حدود ۹۷۸ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۹۸ درصدی همراه شده است.

غمینو

شرکت غذایی مینو شرق مجوز افزایش سرمایه 77 درصدی را از سازمان بورس گرفت."غمینو"سرمایه فعلی را از 56.3 به 100 میلیارد تومان می رساند. 26.4 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل آورده نقدی سهامداران و 17.1 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اجرای طرح خطوط تولید بیسکویت شود.

کتوکا
شرکت صنایع نسوز توکا از دریافت مجوز افزایش سرمایه 413 درصدی خبر داد."کتوکا" سرمایه فعلی را از 15 به 77 میلیارد تومان می رساند. 32 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 30 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف اجرای طرح توسعه پروژه تولید 10 هزار تن آجر کربن منیزیت می شود.

دکیمی
شرکت کیمیدارو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 247 درصدی خبر داد."دکیمی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 57.6 به 200 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته با هدف اصلاح ساختار سرمایه به دنبال جلوگیری از خروج نقدینگی و بهبود نسبت های بدهی اعمال خواهد شد.

وسدید

هلدینگ صنعتی سدید از برنامه افزایش سرمایه 873 درصدی خبر داد."وسدید" درصدد است سرمایه فعلی را از 398 میلیارد تومان به 3.8 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خواهد بود تا صرف بهبود ساختار مالی شود.

مادیرا

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با ارائه گزارش عملکرد مهر و هفت ماه سال مالی جاری از تحقق درآمد ۱.۱ هزار میلیارد تومانی و رشد ۶۷ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل خبر داد.

انرژی

شرکت بورس انرژی از معامله 3.6 میلیون تن بنزین به ارزش 32.4 هزار میلیارد تومان بدون اثر بر سوداوری خبر داد."انرژی" اعلام کرد: در معاملات چهارشنبه 30 مهر رینگ صادراتی بازار فیزیکی این بورس 3.6 میلیون تن بنزین حمل دریایی و زمینی با ارزشی بالغ بر 32.4 هزار میلیارد تومان معامله شد. با توجه به اعمال سقف کارمزد در معاملات بورس براساس تعداد و ارزش معاملات، معاملات فوق تاثیر با اهمیتی بر سودآوری شرکت نخواهد داشت.

فزرین

شرکت زرین معدن آسیا از برنامه افزایش سرمایه 85 درصدی خبر داد."فزرین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 65 به 120 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال و صرف جبران مخارج صورت گرفته بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر (توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد)و اجرای طرح خرید کامیون جهت توسعه فعالیت عملیاتی می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی