---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه"حرآهن"

شرکت راه اهن حمل و نقل با سرمایه 60 میلیارد تومانی و نماد "حرآهن" بعنوان نودمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس در گروه حمل و نقل،انبارداری و اطلاعات و صنعت حمل و نقل ریلی درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران ،آماده عرضه اولیه 10 درصدی سهام باشد.

ایران خودرو هیوندای

ایران خودرو قرارداد تامین سالانه ۴۰۰ هزار دستگاه گیربکس جدید اتوماتیک ۶ سرعته برای پلتفرم محصولات جدید را با شرکت هیوندای پاورتک امضا کرد.

ایران‌خودرو

مدیر پروژه پلت فرم جدید ایران‌خودرو از برنامه‌ریزی برای تولید خودروهای برقی و هیبریدی خبر داد.  حسین نجاری در نخستین نشست سازندگان پلت‌فرم جدید ایران‌خودرو، اظهار کرد: این پروژه تمام فرآیند تولید یک محصول از طراحی تا پلت‌فرم را در بر می‌گیرد. وی با بیان این که در این پروژه شرکت‌هایی چون پینین‌فارینا از ایتالیا و هیوندای پاورتک حضور دارند، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ قطعه‌ساز برتر داخلی نیز در این پروژه همکاری می‌کنند.

فپسا

گروه صنعتی سپاهان، گزارش عملکرد 6 ماهه نخست را با تعدیل منفی 41 درصدی همراه کرد و از سود 257 ریالی هر سهم به 151 ریال عقب نشینی کرد."فپسا" 48 ریال معادل 32 درصد از سود جدید را هم محقق و در خصوص دلایل تغییرات کاهش سود اعلام کرد: با توجه به کاهش 9 درصدی مقدار فروش و 3.5 درصدی نرخ متوسط فروش به دلیل رکود حاکم بر بازار از یک طرف و افزایش 5.5 درصدی نرخ متوسط مواد اولیه به علت افزایش قیمت بازار جهانی و به تبعیت از آن تولید کنندگان داخلی سود ناویژه شرکت از 4 به 2 درصد کاهش یافته است.

کسعدی

شرکت کاشی سعدی درحالی اواسط دی دو سال پیش اقدام با افزایش سرمایه 67 درصدی به سرمایه 25 میلیارد تومانی رسیده که سود هر سهم سال مالی جاری را صفر کرد."کسعدی" پیش از این ، درآمد هر سهم را 9 ریال در نظر گرفته بود اما در عملکرد 6 ماهه ، این متغیر مهم را با 100 درصد کاهش ،به صفر رسانده و در پایان شهریور ، 36 ریال زیان هم محقق کرد.

شل

مذاکرات به منظور تکمیل فاز ۱ و توسعه فازهای بعدی میدان گازی کیش در حال انجام است. در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های داخلی و شرکت خارجی شل منعقد شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی