---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

هشدار عدم خرید سهام

یک کارشناس بازار سرمایه، جهش بی سابقه بیش از ۸ هزار واحدی شاخص بورس در سه روز کاری را غیر طبیعی و ناشی از رفتار هیجانی دانست و به برگشت این متغیر و عدم خرید سهام رشدی هشدار داد.

سقوط قیمت نفت

درپی بالا گرفتن تنش‌های تجاری بین پکن و واشنگتن و تهدید چین بر وضع تعرفه بر واردات نفت آمریکا، قیمت نفت خام به شدت سقوط کرد.

معادن‌منگنزایران‌

در پایان معاملات امروز نماد شرکت معادن‌منگنزایران‌ برای تصویب صورت های مالی اسفند 96 بسته می شود.

خودروسازان،بانک‌هایشان را بفروشند

یک نماینده مجلس با اعلام اینکه خودروسازها برای بازپرداخت وام‌هایشان دست به افزایش قیمت زده‌اند گفته است خودروسازان به جای گران کردن خودروها، زمین‌های تهران و بانک‌هایشان را بفروشند.

فنرسازی‌زر

در پایان معاملات امروز نماد شرکت فنرسازی‌زر برای تصویب صورت های مالی اسفند 96 بسته می شود.

سجام

شرکت سیمان غرب آسیا بنا به پیشنهاد هیات مدیره برنامه افزایش سرمایه 33 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی را اعلام کرد.صدور مجوز افزایش سرمایه"سجام" در انتظار مجوز سازمان بورس قرار دارد تا سرمایه فعلی را از 154 به 205 میلیارد تومان برساند. این شرکت سیمانی تامین مالی مذکور را با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد کرد.

افست

در پایان معاملات امروز نماد شرکت افست برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه 250 درصدی بسته می شود.

سفارود

نماد معاملاتی شرکت کارخانه فارسیت درود جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 02/04/1397، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

سایپا دیزل

شرکت سایپا دیزل با توجه به زیان انباشته سنگین و عدم توانائی شرکت برای انتشار گزارش افزایش سرمایه از این پس در بازار پایه فرابورس بازگشایی خواهد شد.سایپا دیزل در حال حاضر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارد که این رقم بیش از ۵ برابر سرمایه شرکت است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی