---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 خرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

آکنتور
شایعات از بازخرید سهام سرمایه  گذاران این شرکت توسط سهامدار عمده در قیمت 5300 تومان در آینده نزدیک  حکایت دارد

کماسه
خبرها از فروش ملک این شرکت در خیابان سهروردی حکایت دارد
رکیش

خبرها از اعلام آمادگی این شرکت برای  حضور درپروژه صندوق های  فروشگاهی حکایت دارد

ثاخت

شرکت توسعه ساختمان که با سرمایه اسمی ۳۰۰ میلیارد تومانی در بورس حضور دارد،برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را اعلام کرد.تامین مالی "ثاخت" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی ، تقویت بنیه مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی صورت می گیرد.
خدیزل
شنیده ها از قرارداد  با  شر کت ژاپنی  ایسوزو  برای تولید  4500 دستگاه کامیونت حکایت دارد.

کارت اعتباری ایران کیش

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش گفت: بعد از ۱۶ ماه پیگیری و جلسه، قرارداد مهم با بانک صادرات به نتیجه رسید.

موسسه ثامن

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: موسسه ثامن در مسیر پیوستن به موسسات مجاز است و هیچ مشکلی برای سپرده گذاران این موسسه به وجود نخواهد آمد.
عرضه اولیه ریشمک
شرکت ریشمک در بازار  فرابورس درج شد و آماده  عرضه اولیه  می باشد.

فهرست 5 مؤسسه اعتباری مجاز

بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع‌رسانی صحیح به هموطنان، فهرست 5 مؤسسه توسعه، کاسپین، کوثر مرکزی، ملل و نور رابه عنوان موسسات اعتباری مجاز و تحت نظارت اعلام کرد.موسسات اعتباری که نام آنها در فهرست قرار ندارد، دارای مجوز از این بانک نبوده  و مسئولیت ناشی از عملکرد ناصحیح آنها مستقیماً متوجه کسانی می‌شود که به این موسسات مراجعه داشته‌اند.

صادرات سنگ‌آهن ایران

رئیس امور بین الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران گفت: افزایش هزینه های حمل دریایی و تخفیف شرکت های فورتسکیو و هند برای سنگ آهن با عیار زیر ۵۸ سبب شده ترمز صادرات سنگ آهن ایران کشیده شود.

فولاد

فولاد مبارکه صورت های مالی مربوط به اسفند 95 را در کدال منتشر کرد که با پوشش 164 درصدی همراه شده است.در گزارش حسابرسی نشده "فولاد" ، برای هر سهم 270 ریال سود محقق شده درحالی که تا پیش از این سود هر سهم آن 165 ریال پیش بینی شده بود.

کاشی نیلو در بازار پایه فرابورس

کاشی نیلو که از 29 آذر 94 با توقف نماد روبرو است با مصوبه هیات پذیرش بورس با توجه به عدم احراز شرایط پذیرش از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس لغو و از دیروز با نماد "کنیلو" به عنوان  دویست و هشتاد و یکمین نماد معاملاتی، در بازار پایه فرابورس و تابلو «ج» درج شد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی