---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 دی ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین مجوز افزایش سرمایه 109 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "های وب" سرمایه فعلی را از 400 به 834.5 میلیارد تومان می رساند. 204 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 230.5 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف جبران مخارج سرمایه ای و اصلاح ساختارمالی می شود.

کماسه

تامین ماسه ریخته گری از برنامه افزایش سرمایه 1127 درصدی خبر داد."کماسه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 22 به 270 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف استفاده از معافیت مالیاتی، اصلاح ساختار مالی ، بهبود نسبت های مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی شود.

خمهر

شرکت مهرکام پارس مجوز افزایش سرمایه 256 درصدی را از سازمان بورس گرفت."خمهر" سرمایه فعلی را از 186.1 به 662.7 میلیارد تومان می رساند. 188 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 288.5 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت، تأمین مخارج سرمایه ای جهت اجرای طرح و سرمایه در گردش صرف می شود.

قشکر
مجمع فوق العاده شرکت شکر شاهرود برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1130 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."قشکر" به منظور اصلاح صورت های مالی ، سرمایه فعلی را از 20 به 246 میلیارد تومان رساند.

فجر
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از برنامه افزایش سرمایه 186درصدی خبر داد."فجر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 85.8 به 245.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به حفظ و تقویت سرمایه در گردش مورد نیاز شود.

واکسن ایرانی کرونا

واکسن ایرانی کرونا که توسط شرکت شفا فارمد یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بورسی برکت در حال طی مراحل نهایی است ، آماده آزمایش انسانی شد.

شپنا

پالایشگاه اصفهان از برنامه افزایش سرمایه 101 درصدی خبر داد."شپنا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 7.6 به 15.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار سرمایه شود.

زفکا

در مجمع فوق العاده شرکت کشت و دامداری فکا، افزایش سرمایه 400 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."زفکا" به منظور احداث گاوداری 6000 راسی (شامل 3000 راس مولد) در شهرستان خدابنده زنجان ، سرمایه فعلی را از 30 به 150 میلیارد تومان رساند.

سمایه

بانک سرمایه از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 2500 درصدی خبر داد. "سمایه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 10.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک حاضر در بازار پایه فرابورس از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی اعمال و صرف بهبود و اصلاح شاخص های مالی بانک، تامین نقدینگی جدید، بهبود و کفایت سرمایه خواهد شد.

مادیرا

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران مجوز افزایش سرمایه 156 درصدی را از سازمان بورس گرفت."مادیرا" سرمایه فعلی را از 320 به 820 میلیارد تومان می رساند. 213.3 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و 286.6 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

زشگزا

مجمع فوق العاده شیر و گوشت زاگرس شهرکرد برگزار شد و و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1100 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."زشگزا" به منظور اصلاح صورت های مالی ، سرمایه فعلی را از 8 به 96 میلیارد تومان رساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی