---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 2 بهمن 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

دسبحا
گروه دارویی سبحان، برنامه افزایش سرمایه داد.طبق مصوبه هیات مدیره "دسبحا"، این شرکت در نظر دارد سرمایه اسمی 273.5 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، 20 درصد افزایش دهد و به بیش از 327.4 میلیارد تومان برساند.

تکشا

شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی از برنامه افزایش سرمایه 82 درصدی خبر داد."تکشا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 10.9 به 20 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی در صورت موافقت سازمان از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت می پذیرد تا قادر به تأمین سرمایه در گردش موردنیاز جهت تولید سه محصول جدید، اصلاح ساختار مالی و رعایت الزامات سازمان بورس شود.

غفارس

شرکت پگاه فارس از برنامه افزایش سرمایه 374 درصد خبر داد ."غفارس" درصدد است سرمایه فعلی را از 24.4 به 115.9 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی صورت می پذیرد.

ریل پرداز سیر

شرکت ریل پرداز سیر برای تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه، مجمع فوق العاده اعلام کرد. ریل پرداز سیر  با دریافت مجوز 70 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها قادر به افزایش سرمایه از 196 به بیش از 332 میلیارد تومان است.

غسالم

شرکت سالمین از برنامه افزایش سرمایه سنگین 1400 درصدی خبر داد."غسالم" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 30 به 450 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با 4 هدف اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی ها ، کاهش ریسک مالی و بهبود نسبت مالکانه صورت خواهد گرفت.

کحافظ

شرکت کاشی و سرامیک حافظ مجوز افزایش سرمایه 716 درصدی را گرفت."کحافظ" می تواند با تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 18 به 146.8 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و جهت خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت اعمال می شود.

فنرسازی خاور

شرکت فنرسازی خاور مجوز افزایش سرمایه 134 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به بیش از 46.7 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی کند.

غشهداب

شرکت شهداب ناب خراسان با اعلام برنامه افزایش سرمایه برای دو روز کاری از تابلو معاملات دور شد."غشهداب" اعلام کرد: کلیات افزایش سرمایه شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های بلند مدت در راستای افزایش توانگری شرکت و استفاده از مزیت معافیت مالیاتی در مهلت قانونی تعیین شده به تصویب رسید .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی