---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

پژو هم نخواهد رفت

 با اعلام شرکت رنو و پیش از آن مزدا مبنی بر ادامه فعالیتشان در ایران، پژو هم می ماند.

کاهش نفت اوپک

رئیس جمهور روسیه و ولیعهد عربستان درباره تمدید توافق کاهش نفت اوپک برای مدت نامحدود به توافق رسیده اند.

باما
در پی اتمام سال مالی اسفند گذشته و اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه شرکت باما برای چهارشنبه این هفته ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

البرز

بلوک ۱۷.۳۴درصدی سهام بیمه البرز شامل ۶۹۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۷ سهم امروز، توسط سازمان خصوصی‌سازی در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

قیمت بلیت قطار‌ها

بسیاری از شرکت‌های حمل ونقلی  خواستار افزایش قیمت شده‌اند.شرکت راه‌آهن با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ها موافقت کرده، اما برخی از شرکت‌ها از جمله رجا خواستار افزایش ۳۰ درصدی است.
سیمان
 رئیس انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از بازنگری دولت در سهمیه‌های جدید تولید کارخانجات سیمان خبر داد و گفت: با این اقدام، شاهد تداوم تولید در صنعت سیمان خواهیم بود. وی تصریح کرد: سود بسیاری از کارخانجات سیمان در بورس تقلیل پیدا کرده اما با بازنگری جدیدی که در سهمیه‌ها صورت گرفته، به طور قطع می‌توان شرایط مهیاتری را برای تولید شاهد بود.
غدیس
شرکت پاکدیس از مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد نرخ فروش محصولات و ارایه خدمات خبر داد. غدیس مرجع صادرکننده این مجوز و تعیین کننده قیمت محصولات در این شرکت را مصوبات داخلی اعلام کرده است. به این ترتیب قیمت انواع آبمیوه پاکدیس از ۱۸ هزار و ۹۰۵ ریال به ۲۲ هزار و ۲۹۱ ریال افزایش یافته است.

فولاد خوزستان
در پی اتمام سال مالی اسفند گذشته و اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه فولاد خوزستان برای چهارشنبه این هفته ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

بهپاک
صنعتی بهپاک اقدام به افزایش 47 درصدی سود هر سهم سال مالی آذر سال جاری از 591 به 868 ریال کرده است."بهپاک" 3 عامل را در رشد سودآوری موثر دانسته که شامل افزایش فروش از 443 هزار و 419 به 480 هزار و 607 تن ، افزایش فروش از  8،476،265 میلیون ریال به 9،619،573 میلیون ریال و آثار ناشی از سیاست های ارزی جدید دولت و تخصیص ارز دلار 3800 تومانی برای واردات کالاهای اساسی (از جمله دانه های روغنی) است.

دلایل اقبال بازار سهام

از جمله دلایل اقبال بازار سهام بعد از ماه ها رکود عواملی چون لحاظ کردن دلار 6 تا 7300 تومانی در شرکت های صادر کننده و افزایش سود شرکت های این گروه از جمله ملی مس ، تصمیم دولت به محاسبه قیمت خوراک شرکت های پتروشیمی در سال 97  بر مبنای دلار 3800 تومانی، دعوت سخنگوی دولت از مردم به سرمایه گذاری در بورس و حمایت از بازار سرمایه ، ارزنده بودن قیمت سهام اکثر شرکت ها ، در پیش رو بودن فصل داغ مجامع ، افزایش تحرکات سرمایه گذاران و تزریق نقدینگی و ... است. 

 رکورد تعدیل منفی داروسازی فارابی

داروسازی فارابی که پیش از این درآمد هر سهم سال مالی اسفند 96 را 4 ریال سود پیش بینی کرده بود ، در آخرین عملکرد، این متغیر مهم را با تعدیل منفی 41 هزار و 775 درصدی به 1665 ریال زیان تبدیل کرد تا رکورد دار بیشترین کاهش درآمد شناخته شود. "دفارا"علت این رویداد را کاهش تولید و فروش ناشی از عدم تامین به موقع مواد اولیه مورد نیاز به دلیل مشکلات شدید نقدینگی ناشی از افزایش دوره وصول مطالبات، افزایش هزینه های مالی شرکت به دلیل مشکلات نقدینگی حادث شده ناشی از وصول مطالبات و جایگزین شدن منابع بانکی برای تامین منابع مالی شرکت که متعاقبا هزینه های مالی سنگینی را بر شرکت تحمیل کرده و هزینه مطالبات سوخت شده مربوط به شرکت های توسعه دارویی رسا و شرکت پخش جهان فارمد اعلام کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی