---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

پرداخت

حضور پرداخت در بورس و کشف قیمت مناسب آن منجر به بهبود وضعیت صنعت و شرکت های همگروه شده و شرکت های داده پردازی ،کارت اعتباری ایران کیش با صف خرید و دو سهم ایران ارقام و تجارت الکترونیک پارسیان هم با افزایش قیمت روبرو شده اند.

غمارگ

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم مارگارین است

شفارس 

خبرها حاکى از بهره بردارى پروژه تولید پارافرمالدئید با ظرفیت تقریبى پنج هزار تن در سال ظرف یکى دوماه آینده میباشد . 

واحیا 

شنیده ها حاکى از تکمیل فاز ٢ و ٣ شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان و اینکه فاز ٤ هم بزودى تکمیل میشود و به زودى ظرفیت کنسانتره شرکت به ٢.٤ میلیون تن میرسد . 

رفتار دو خودروساز فرانسوی
نگاه متفاوت در رفتار دو خودروساز فرانسوی نشان می دهد پژو با وجود عدم‌التزام به قانون داخلی‌سازی ۴۰ درصدی، موفق به امضای قرارداد و شروع فعالیت شده اما رنو درگیر مذاکره بر سر این الزام هستند که علت آن می تواند به بر عهده نگرفتن تعهدی غیرقابل‌اجرا باز گردد.

کپشیر
امروز آخرین مهلت داد و ستد حق تقدم پشم شیشه ایران است و در پایان معاملات ، نماد این سهم بسته می شود.

گروه قندى 

شنیده میشود که بنیاد مستضعفان قصد فروش بلوک مدیریتى قند اصفهان و قند شیروان را دارد و کلا از این شرکت ها خارج میشود . 

خودرو 

در دوره 12ماهه منتهی به 95/12/30 (حسابرسی نشده) مبلغ 147 ریال سود به ازای هر سهم محقق گردید.  درصد پوشش 103 درصد بوده و 172% افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است. 

بانک صادرات
در پی به تنفس کشیده شدن مجمع بانک کارآفرین ، مجمع سالانه بانک صادرات نیز که قرار بود 31 تیر درمجموعه فرهنگی این بانک برگزار شود لغو شد.

ذوب
مجمع سالانه ذوب آهن در حالی عصر دیروز با حضوربیش از ۷۶ درصد سهامداران برگزار شد که با حاشیه هایی مانند ادعای تهدید تلفنی برخی از سهامداران، نارضایتی از قیمت معادل 2 سنتی هر سهم، خواسته های بازنشستگان برای گزارش محاسبات بیمه، دوره بازنشستگی، سکوت احمد صادقی مدیرعامل ذوب اهن همراه بود.

جایگزین پراید

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام اینکه پراید با قیمت فعلی برای شرکت زیانده است، گفت: خودروهای ساینا، کوئیک و تیبا جایگزین پراید می شوند.

شهردار جدید تهران
برخی رسانه ها با توجه به اینکه محمدعلی نجفی بیشترین رای را کسب کرده، وی را بعنوان شهردار معرفی کردند.این درحالی است که هنوز شهردار مشخص نشده و ۷ گزینه نهایی (شامل نجفی، مرعشی ، شریعتمداری، کولایی، مهر علیزاده، بیطرف و افشانی ) باید برنامه ها را طی روزهای آینده به شورای پنجم ارائه کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی