---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه تبرک

عرضه اولیه 10 درصدی هلدینگ غذایی تبرک امروز دوشنبه 28 اسفند انجام و طی آن 223 میلیون و 150 هزار و 421 سهم در محدوده قیمتی 1335 تا 1395ریال و حداکثر سهمیه هر کد 2200 سهم برای عموم واگذار می شود.

عرضه اولیه فماک

امروز دوشنبه 28 اسفند تعداد 15,000,000 سهم از سهام شرکت ماداکتو استیل کرد (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران در نماد (فماک1) عرضه می گردد.

چکاپا

مجمع سالانه شرکت کاغذسازی پارس برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی، مقرر شد به هر سهم ۲۰ تومان سود توزیع شود.

بکاب

شرکت جوشکاب یزد،موافقت سازمان بورس را برای افزایش سرمایه 56 درصدی کسب کرد تامین مالی"بکاب" از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

کشاورزی و دامپروری مگسال

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم "زمگساح" است

خساپا

فسخ قرارداد واگذاری مگاموتور و سازه گستر سایپا به شرکتهای زیر مجموعه رنا و گروه سرمایه گذاری سایپا

وساپا

فسخ قرارداد واگذاری شرکتهای تولیدی موتور گیربکس و اکسل سایپا و سازه گستر سایپا به شرکتهای زیر مجموعه رنا و گروه سرمایه گذاری سایپا

بانک سرمایه

طبق تصمیم هئیت مدیره بانک سرمایه، تیم والیبال این بانک غایب فرابورسی ، منحل شد.

ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام عبور از مرز تولید 700 هزار دستگاه از گفت: سال آینده دومین ثمره پسا برجامی صنعت خودرو با افزایش تولید بیش از ۵۰ درصدی ساخت داخل پژو ۳۰۱ به بار خواهد نشست.

ثپردیسح

با توجه به اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در نماد در تاریخ 04/01/1397، نماد معاملاتی مذکوردر پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

رمپنا
گروه مپنا مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا از محل جذاب سود انباشته،سرمایه فعلی را به 2 هزار میلیارد تومان برساند. "رمپنا" این تامین مالی را جهت اصلاح ساختار سرمایه و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی