---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 فروردین96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بانک ملت

عضو هیات مدیره بانک ملت درباره اختلال دیروز توضیح داد و اعلام کرد: تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.

فرآورده های نسوز پارس

زمان و مکان مجمع سالانه ساعت 8 روز چهارشنبه 30 فروردین در هتل صفاییه یزد

رکیش 

معاون فناورى اطلاعات ایران کیش اعلام کرد که این شرکت به عنوان اولین شرکت psp در کشور موفق به اخذ مجوز شاپرک در حوزه mpos شد که یک نرم افزار قابل نصب در قالب سیستم هاى اندروید و ios براى پرداخت الکترونیک که پذیرنده از طریق این نرم افزار و یک دستگاه مشابه با موبایل که در کنار نرم افزار قرار گرفته میتواند عملیات پرداخت انجام دهد . 

وایران
شایعات ازمحقق شدن  بودجه 96 این شرکت در  یکماه  حکایت دارد

پارس مینو
در پایان معاملات امروز بورس ، نماد پارس مینو برای برگزاری مجمع فوق العاده سه شنبه جاری و افزایش سرمایه 100 درصدی بسته می شود."غپینو" با افزایش سرمایه 100 درصدی از سود انباشته ، سرمایه 63 میلیارد تومانی را به  126 میلیارد تومان خواهد رساند.

گروه لبنى 

شنیده میشود که تمام کارخانه داران در سال جدید خواستار افزایش قیمت ها براى جبران تورم هزینه هاى مربوطه از این طریق جبران شود ، که بزودى  سازمان حمایت مصرف کنندگان در این خصوص تشکیل جلسه میدهد .

فولاد مبارکه
شنیده ها ازقرارداد 400 میلیون دلاری با شرکت ام اس آلمان برای توسعه تولید در فولاد مبارکه حکایت دارد

ورشکستگی بانکها

مدیرکل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در واکنش به ادعای زاکانی نامزد ریاست جمهوری درباره ورشکستگی بانک ها، هشدار داد در صورت تکرار، از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.

سرمایه گذاری ملت

زمان و مکان مجمع سالانه ساعت 10 روز چهار شنبه 30 فروردین در اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران

توقف تولید چند خودرو
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تکلیف خودروهای غیر منطبق با استانداردهای جدید تا پایان سال مشخص می شود و حتما تولید چند مدل خودرو متوقف خواهد شد.خودروی پراید و دو محصول ایران خودرو در رده های پایین کیفیت هستند که باید خط تولید آنها تا پایان سال ٩٧ متوقف شود.

غمارگ

در پایان معاملات امروز بورس ، نماد شرکت مارگارین برای برگزاری مجمع فوق العاده سه شنبه جاری و افزایش سرمایه 200 درصدی بسته می شود."غمارگ" که با سرمایه 36 میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بورس حضور دارد و از سال گذشته پیگیر افزایش سرمایه بود، می تواند در مرحله اول سرمایه اسمی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته 28 و 20 میلیارد تومانی به 72 میلیارد تومان برساند و درصورت موافقت مجمع ، افزایش سرمایه به 108 میلیارد تومان را در اختیار هیات مدیره قرار دهد.

بهپاک

زمان و مکان مجمع سالانه ساعت 10 روز چهارشنبه 30 فروردین در سالن اجتماعات کارگزاری بانک ملی

کمنگنز 

شنیده ها از توافقات با شرکت ذوب آهن مبنی بر فروش ۹۰/۰۰۰ تن سنگ منگنز انجام شده است که از فروردین ۹۶طبق برنامه درحال انجام است. 

قیمت سیمان

دبیر انجمن صنعت سیمان با اعلام پیش‌بینی رونق بازار در اردیبهشت، گفت:هیچ تغییر قیمتی در فروش سیمان اعمال نشده و طبق تاکید سازمان حمایت ، این محصول به قیمت درب کارخانه عرضه می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی