---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 شهریور :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3


شپلی

بعد از موافقت اخیر سازمان بورس با تمدید ارسال مدارک افزایش سرمایه جدید پلی اکریل تا ۷ مهر، ۴ عضو جدید هیات مدیره این شرکت بورسی انتخاب شدند تا پیگیر مسائل آن شوند.

فاراک

مدیرعامل شرکت خبر از آمادگى براى ساخت تمامى قطعات و مخازن کروى لازم براى صنعت نفت و پتروشیمى خبر داد که در گذشته از چین و کره وارد میشد که میتواند به زودى شاهد سودآورى و درآمد شگرف در این شرکت باشیم .

چکارن

شنیده ها حاکى از فروش زمین مشاعى با شرکت سدید میباشد که با کارشناسى جدید صورت گرفته مبلغ ٢٠ تومان تعدیل سود در پى خواهد داشت .

کرمان موتور

امضاء قرارداد کرمان موتور خودروساز خصوصی با هیوندای کره در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی١٠ و آی٢٠ در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و تمام توان برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کارگرفته خواهد شد.

کپشیر

شرکت پشم شیشه ایران که در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد و در سال جاری با احتساب تقسیم سود 110 تومانی و بازدهی 66 درصدی به حدود 1240 تومان امروز رسیده برنامه افزایش سرمایه 123 درصدی داد.

ذوب
استاندار اصفهان با اشاره به تولید ریل ملی در شرکت ذوب‌آهن گفت: این طرح اکنون به مرحله نهایی رسیده و قرارداد وزارت راه و شهرسازی با شرکت ذوب آهن برای استفاده از ریل ملی سبب می‌شود تا اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

حسینا

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا که بهمن ماه سال گذشته برنامه افزایش سرمایه 389 درصدی را اعلام کرده بود ، مجوز قانونی سازمان بورس را دریافت کرد و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

"حسینا" می تواند  سرمایه اسمی 16.7 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به بیش از 81.7 میلیارد تومان برساند و صرف توسعه فعالیت ها در کلیه زمینه ها کند.

ثباغ

باتوجه به چشم انداز روشن گروه ساختمانی و شنیده های اخیر مبنی بر شناسایى سود ۴۵ میلیاردى از واگذارى سهم ٣٣ درصدى ثباغ از پروژه مرکز تجارى اطلس در کنار نمودار پرپتانسیل فوق، رفتار قیمتی مثبتی مورد انتظار است!

گروه سنگ آهن
به گزارش ماین نیوز:پس از برگزاری نشستی موفق بین فعالان بازار فولاد و سنگ آهن، یکی از مطالبات اصلی فعالان این حوزه عرضه سنگ آهن در رینگ داخلی بورس کالای ایران بود که مدیرعامل بورس کالا از آمادگی این بورس برای عرضه های داخلی سنگ آهن در کنار صادرات این محصول خبر داد.

وغدیر
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از افتتاح طرح‌های پتروشیمی پردیس و نیروگاه بهبهان در آینده نزدیک خبر داد.روژه فولاد نی‌ریز، از دیگر پروژه هایی بود که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به آن اشاره کرد که تا پایان دیماه به بهره برداری می رسد.همچنین افزایش سرمایه شرکت را تا پایان سال در دو مرحله ابتدا به ۵۴۰۰ میلیارد تومان و در مرحله بعد به ۷۲۰۰ میلیارد تومان خواهیم رساند.

قصفها
شایعات از فروش برخی زمین های این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

تاپیکو
اولویت تاپیکو، تامین مالی پالایشگاه ستاره خلیج فارس است/ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از رویکرد جدید مدیریتی مبنی بر تامین منابع مالی برای اجرای سریع پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس با توجه به اهمیت آن در اقتصاد کشور خبر داد

مرقام
اطلاعاتی که از درون شرکت مرقام به گوش میرسد این است که قرارداد با بانک ملی لغو شده و مدیر مالی هم اظهار داشته اند شرکت هیچ فعالیتی شروع نکرده و حتی تاکید کردند که اگه فعالیتی بنا به شروع کردن بود از ماهها قبل توسط کدال به بازار اطلاع داده میشد.

قندى

شنیده میشود که جهش اخیر قیمت جهانى شکر به خاطر کاهش ١٠ میلیون تنى آمار تولید شکر برزیل میباشد .




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی