---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 1 بهمن ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

کیمیا

شرکت کیمیای زنجان گستران مجوز افزایش سرمایه 162 درصدی را از سازمان بورس گرفت."کیمیا" سرمایه فعلی را از 40 به 105 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اجرای طرح توسعه خرید کامیون، جبران مشارکت انجام شده در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر و تامین سرمایه در گردش می شود.
ساروج
شرکت بین المللی ساروج بوشهر از موافقت هیات پذیرش فرابورس با ارتقا و انتقال نماد از بازار پایه به بازار دوم این بورس خبر داد.

غگیلا
شرکت پگاه گیلان از برنامه افزایش سرمایه 68 درصدی خبر داد."غگیلا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 33.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

دکپسول

شرکت ژلاتین کپسول مجوز افزایش سرمایه50 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "دکپسول" سرمایه فعلی را از 20 به 30 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف تامین بخشی از مخارج خرید ماشین‌آلات تولیدی پوکه کپسول ژلاتین می شود.

رنیک

شرکت جنرال مکانیک از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 29 درصدی خبر داد."رنیک" درصدد است سرمایه فعلی را از 150 به 193.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد.

وخارزم

سرمایه گذاری خوارزمی از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 300 درصدی خبر داد."وخارزم" درصدد است سرمایه فعلی را از 1.25 به 5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه گذاری های انجام شده، مشارکت در افزایش سرمایه در جریان شرکت های سرمایه پذیر و سرمایه گذاری در بازار سرمایه با هدف افزایش سودآوری شود.

احتمال اجرای دامنه نوسان نامتقارن و بازگشت EPS

یک منبع آگاه از پیگیری های سازمان بورس جهت انتشار پیش بینی سود بسیاری از شرکت ها تا پایان هفته خبر داد . سرمایه گذاران با انتشار پیش بینی سود شرکت ها راحت تر می توانند اقدام به مقایسه قیمت و سود هر سهم کرده و به دور از هیجان های منفی تصمیم گیری کنند.  وی از پایان بررسی های کارشناسی و تخصصی اجرای دامنه نوسان نامتقارن خبر داد و افزود: قرار است درباره اجرای دامنه نوسان نامتقارن به عنوان یک ابزار کنترلی در شرایط خاص بازار که در اختیار نهاد ناظر است ، تصمیم های نهایی گرفته شود.  این منبع آگاه ادامه داد: منظور از دامنه نوسان نامتقارن، نوسان قیمت سهام از مثبت 5 تا منفی 2 در هر جلسه معاملاتی است که البته هنوز تصمیم گیری نهایی برای اجرای آن انجام نشده اما بحث های تخصصی به پایان رسیده و نظر حداکثری برای اجرای آن مثبت است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی