---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سپ
خبرها از مدیرعامل کارگزارى بانک سامان به عنوان کارگزار عرضه کننده پرداخت الکترونیک سامان حاکى از تکمیل گزارش اصلاحى ارزشگذارى و عرضه این نماد تا پایان سالجارى میباشد .
وتجارت
 شنیده ها از بانک تجارت حاکى از زیان ٧ هزار میلیاردى در سال ٩٦ میباشد .

مواد شوینده

رییس انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده علی‌رغم افزایش استفاده از مواد شوینده در فصل پایانی سال،از افزایش ۳۰ درصدی این مواد در سال ۹۷ خبر داد.

دزهراوی

شرکت داروسازی زهراوی،در نظر دارد با افزایش سرمایه 150 درصدی،36 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.تامین مالی "دزهراوی" در صورت اخذ موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از کاهش نقدینگی به منظور تامین سرمایه در گردش مورد نیاز صرف خواهد شد.

فیلترینگ تلگرام

در پی اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی برتصویب فیلترینگ توسط شورای عالی فضای مجازی، یک مقام مسئول در مرکز ملی فضای مجازی این موضوع را تکذیب کرد.

فاسمین
مدیر عامل شرکت کالسیمین از رکورد شکنی تولید شمش و ورق روی در شرکت کالسیمین در طول 50 سال گذشته خبر داد. ایشان افزود: باعث افتخاربسیار است که ثبت رکورد تولید بالغ بر 37.291 تن شمش روی و 38.750 تن ورق روی در سال 1396 را اعلام نمائیم.
سرچشمه

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با توجه به عدم افشای بموقع اطلاعات با اهمیت موضوع ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، متوقف گردید.

کطبس
شرکت زغال سنگ پروده طبس که در 4 سال متوالی اخیر، عنوان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور را به خود اختصاص داده و در این مسیر، رکوردهای مختلفی از جمله در تولید زغال سنگ خام و کنسانتره را نیز ثبت کرده است، سال 1396 را نیز در حالی به پایان می برد که با تولید بالغ بر 570هزار تن کنسانتره زغال سنگ کک شو، رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد.
سایپا
در واپسین ساعات روز 26 اسفند ماه سال جاری، گروه خودروسازی سایپا توانست به هدف از پیش تعیین شده 666 هزار و 666 دستگاه تولید خود برسد و رکوردی جدید به ثبت برساند.

عیدی همراه اول

شرکت همراه اول اعلام کرد: به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری در ۵ مبلغ متفاوت از هزار تا ۵۰ هزار تومان عیدی می دهد.در طرح نوروزی "همراه" که از ۲۹ اسفند تا پایان ۱۳ فروردین سال ۹۷ اجرا می شود، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام یکی از ۵ مبلغ در نظر گرفته شده به صورت تصادفی فعال می شود.این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه و پیامک (داخل شبکه) و اینترنت با تعرفه آزاد، از آن استفاده کند. همراه اولی ها می توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره گیری کد دستوری #۹۷*، بصورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و از عیدی اپراتور اول که بصورت اعتبار داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.ثبت نام و دریافت عیدی تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر بوده و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی