---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه فولاد کاوه

امروز5 درصد معادل 350 میلیون سهم فولاد کاوه در بازار دوم معاملات بورس و توسط کارگزاری بهگزین واگذار میشود. در این عرضه به روش ثبت سفارش، محدوده قیمتی هر سهم 174 تا 176 تومان و سهمیه هر کد ۷۰۰۰ سهم تعیین شده است.با توجه به قیمت اعلامی عرضه اولیه برآورد می شود که سهم بر روی قیمت 176 تومان بازگشایی شود. همچنین برآورد می شود به هر کد معاملاتی بین 2600 تا 2800 سهم تعلق گیرد. بنابراین میزان وجه نقد مورد نیاز این عرضه اولیه بین 450 تا 500 تومان پیش بینی می شود.

ایران خودرو

ایران خودرو تحویل پژو ۲۰۰۸ را آغاز کرد ایران خودرو با ارسال دعوت نامه به مشتریان، تحویل پژو ۲۰۰۸ با موعد مهرماه را آغاز کرد.
ثتوسا
شایعات از پیش فروش پروژه های استاد شهریار و پاتریس  و تعدیل  مثبت سنگین از این محل حکایت دارد
خفناور
شایعات از معامله  بلوکی این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

وشمال
نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال،جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطورفوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 30/07/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

همراه اول
همراه اول با نوکیا و دانشگاه مدرس برای نسل پنجم ارتباطی (۵G) و با اریکسون برای توسعه اینترنت اشیا تفاهم نامه امضا کرد.

خصدرا
خبرها از کاهش زیان  تلفیقی این شرکت با انتقال دارایی های خود به بانک ها  جهت  تسهیلات  حکایت دارد
شسپا
شایعات از بسته شدن نماد این شرکت با  اعلام  گزارش  6ماهه  به دلیل  تعدیل مثبت حکایت دارد

تاید واتر
شرکت تاید واتر خاورمیانه، درصدد افزایش سرمایه 75 درصدی برآمده است .تامین مالی 75 میلیارد تومانی "حتاید" که شرکت فراز انرژی دنا سهامدار عمده 63.9 درصدی آن محسوب می شود، از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف اصلاح ساختار مالی ، بهبود نسبت های مالی و همچنین کاهش ریسک در سال های آتی انجام می پذیرد.

ذوب

سرپرست کارگاه نورد ۶۵۰ ذوب آهن از طراحی و تولید گرده با قطر 250 میلیمتر در ذوب‌آهن برای اولین بار در ایران و خاورمیانه خبر داد.

وی ظرفیت تولید این گرده را 400 هزارتن در سال عنوان کرد و افزود: این مقطع در صنایع مختلف ازجمله صنایع خودروسازی ، فولادی ، تولید لوله ، شافت های با قطر بالا و بطور کلی در تولید قطعات نهایی کاربرد دارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان

این شرکت بر مبنای مصوبه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا، به عنوان شرکت صنعتی دارای فعالیت دانش بنیان معرفی شد.طبق قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، این شرکت با اخذ این مجوز می‌تواند از مزایای چشمگیری نظیر استفاده از تسهیلات صندوق شرکت های دانش بنیان و تسهیلات بیمه ای، به مدت ۲ سال استفاده کند.

توتال

مدیر توتال در مورد اثر تحریم احتمالی آمریکا علیه ایران گفت: باید منتظر مصوبه کنگره بود. ما با ایران قرارداد امضا کردیم، اگر بتوانیم جلوتر برویم، خواهیم رفت، اگر نتوانیم، کاری نمی شود کرد.اگر ایران، اتحادیه اروپا، چین و روسیه به برجام پایبند بمانند،این معنا را دارد که تحریم‌های آمریکا یک جانبه است و در این شرایط به دنبال تضمینی خواهیم بود که بتوانیم حضور در پارس جنوبی را ادامه بدهیم.

کشف قیمت کاوه

در این عرضه با روش ثبت سفارش و محدوده قیمتی 174 تا 176 تومانی هرسهم ، سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 7000 سهم در نظر گرفته شده بود اما به دلیل تعداد زیاد متقاضیان خرید، سهمیه هر کد حقوقی و حقیقی حدود 2 هزار و 344 سهم خواهد بود. دراین صورت حدود 149 هزار و 317 سرمایه گذار حقیقی و حقوقی  قادر به خرید این سهم خواهند بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی