---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 فروردین96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

گروه زراعت و خدمات وابسته

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه خرید توافقی شیرخام همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون ۵۰ درصد مطالبات دامداران در این زمینه تسویه شده است

لغو آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت پلی اکریل ایران

پیرو آگهی منتشره در تاریخ 1396/01/15 در خصوص دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده راُس ساعت 12:00 روز چهار شنبه مورخ 1396/01/30 به اطلاع میرساند مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید.

حجم مبنا
خبر مهم شاپور محمدی برای اهالی بورس: حجم مبنا تا پایان سال حذف می شود و دامنه نوسان به دامنه نوسان پویا تبدیل می شود
خفناور
شنیده میشود این شرکت ١٠ میلیاردى با تعدیل ١٠٠ درصدى سود به دلیل تقاضاى بالاى تولید شاتون براى ایرانخودرو و سایپا مواجه است ، ضمن اینکه گویا در گزارش توجیهى افزایش سرمایه در قسمت مفروضات  سود و زیان ، براى سال ٩٦ مبلغ ٢٨ تومان خالص پیش بینى شده است .

کروز

با توجه به گزارش‌های منتشر شده به نقل از مدیرعامل کروز مبنی بر آنکه فضای تولید دچار حریق نشده و تنها انبارهای مواد اولیه دچار آسیب شده، می‌توان مدعی شد که آسیب‌های رخ داده به سرعت قابل جبران است.

آسیا

بلوک ۵ درصدی بیمه آسیا امروز توسط صندوق وابسته به تامین سرمایه ملت در بورس عرضه می شود.این بلوک شامل 115 میلیون سهم "آسیا" است که توسط صندوق سرمایه گذاری اندوخته به قیمت پایه هر سهم 2048 ریال و به ارزش 23.5 میلیارد تومان عرضه خواهد شد.
پرشیا
شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا درج شد / شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا با نماد «پرشیا» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

مهندسی نصیر ماشین

در پایان معاملات امروز نماد مهندسی نصیر ماشین به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده ساعت 14 روز دوشنبه 28 فروردین بسته می شود تا این شرکت با توجه به دریافت مجوز افزایش 46 درصدی از دو محل سود انباشته و آورده نقدی و مطالبات سهامداران، به سرمایه 12.7 میلیارد تومانی برسد.

هپکو

وزیر اقتصاد در سفر به استان مرکزی از قطعی شدن مالکیت ۶۰ درصدی شرکت هیدرو اطلس در هپکو خبر داد

سرمایه گذاری ملی ایران و لیزینگ خودرو غدیر

در پایان معاملات امروز نماد دو شرکت سرمایه گذاری ملی ایران و لیزینگ خودرو غدیر برای برگزاری مجمع سالانه دوشنبه جاری متوقف می شود.

سایپا

مسئولان کارخانه مشترک تولید لوازم یدکی بین سایپا و طحکوت الجزایر پیش بینی کردند این کارخانه تا پایان سال ۲۰۱۷ در الجزایر به بهره برداری برسد.

شاوان
شایعات از  تعدیل مثبت شاوان در آینده  نزدیک حکایت دارد
شپترو
 شنیده ها حاکى از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابى دارایى ها به دلیل معافیت در پرداخت مالیات به دلیل قرار داشتن در منطقه ویژه میباشد .
ذوب
نماد ذوب  پس از نزدیک به ۴ ماه غیبت واعمال افزایش سرمایه ۳۳۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بازگشایی می شود.

سایپا

شنیده میشود که بزودی تعدیل سود 25 تومانی خساپا اعلام خواهد شد و با توجه به از بین رفتن زیان انباشته میتواند حتی بخشی از این سود را تقسیم کند و بعد از مدتها شاهد سود تقسیمی(DPS) هم در سایپا باشیم

سیمان
قیمت سیمان در کشور نسبت به نرخ‌های مصوب قبلی، 15 درصد افزایش یافت. به گفته دبیر انجمن سیمان، این افزایش قیمت با هماهنگی دولت صورت گرفته است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی