---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"زشگزا"

عرضه اولیه 20 درصد سهام شیر و گوشت زاگرس شهرکرد امروز در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود.این عرضه شامل 16میلیون سهم است که با دامنه نوسان 340 تا 350 تومانی هر سم و سهمیه حداکثر 130 سهمی(حداکثر 48000 تومان نقدینگی لازم است)، توسط کارگزاری بورس بهگزین انجام خواهد شد.

لازما
نماد معاملاتی شرکت کارخانه های صنعتی آزمایش جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 30/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

ونیرو

مدیرعامل سرمایه‌گذاری نیرو با اعلام زمان دو مجمع سالانه و فوق العاده و پیشنهاد تقسیم سود،جزییات استفاده از روش جدید در افزایش سرمایه مرحله اول و ۷۰۰ درصدی را تشریح کرد که برای نخستین بار عملی می شود.

ثقزوی

نماد معاملاتی شرکت عمران و سازندگی استان قزوین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 28/10/1396 در پایان معاملات امروز سه شنبه متوقف می گردد.

ومعادن

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

درصد افزایش سرمایه: 16% محل تامین: مطالبات و آورده نقدی , سود انباشته

پخش

نماد معاملاتی شرکت پخش البرز جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 30/10/1396 در پایان معاملات امروز سه شنبه مورخ 26/10/1396 متوقف می گردد.

غمینو

نماد معاملاتی (غمینو1)به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت شرکت صنایع غذایی مینو شرق متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور 60 دقیقه پس از انتشار این پیام، به صورت حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

تعلیق نماد بیمه میهن

نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن با توجه به عدم افشای بموقع اطلاعات با اهمیت موضوع ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، متوقف گردید.
آکنتور

معاملات نماد معاملاتی سهام شرکت کنتورسازی ایران  از ساعت 14 الی 16

1-دریافت دستور فروش و تکمیل تعهدنامه مشتریان حقیقی 2-دارندگان سهام تا 20،000 سهم، مجاز به فروش حداکثر 2،000 سهم. 3-دارندگان سهام بیش از 20،000 سهم، مجاز به فروش حداکثر 10درصد موجودی سهام. 4-ارسال سفارش فروش می بایست از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد. 5- ارسال سفارش فروش به قیمت 21،075ریال باشد.6-ورود سفارش صرفا به صورت سفارش های معتبر تا لغو<> می باشد و به سایر انواع سفارشات ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران

دبیر علمی پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از حضور اقتصاددانان خارجی از کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره و چین در این همایش خبر داد. امیرحسن کاکایی، اظهار کرد: در همایش امسال برای اولین بار علاوه بر خودروسازان و قطعه‌سازان مطرح بین‌المللی از اقتصاددانان برجسته جهان نیز برای حضور در این همایش دعوت کرده‌ایم.وی با بیان اینکه تاکنون اقتصاددانان و مسئولان صنعتی از کشورهایی همچون فرانسه آلمان، ایتالیا، اسپانیا، کره و چین مقالاتی را برای ارائه در این همایش ارسال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین یک اقتصاددان ایرانی – آمریکایی نیز در این همایش حضور و سخنرانی خواهد داشت.دبیر علمی پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران ادامه داد: تمرکز همایش امسال در حوزه “زنجیره تامین قطعات خودروی رقابت‌پذیر” است و بیشتر مقالات علمی نیز با این محوریت ارسال شده است. وی افزود: مسوولان ارشد خودروسازان مطرح بین‌المللی از جمله مرسدس بنز، فولکس‌واگن، پژو، رنو و سیتروئن نیز در این همایش حضور خواهند داشت.کاکایی خاطرنشان کرد: پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران با حضور اقتصاددانان، خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی و خارجی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

زشگزا

عرضه اولیه 20 درصد از سهام شیر و گوشت زاگرس شهرکرد در بازار دوم معاملات فرابورس ، هر سهم این شرکت تازه وارد و کوچک ، 349 تومان (قیمت پایانی) کشف قیمت شد.این عرضه شامل 16میلیون سهم با دامنه نوسان 340 تا 350 تومانی هر سهم و سهمیه حداکثر 130 سهمی بود اما با توجه به قیمت پایانی هرسهم و تخصیص سهام به سفارش های 340 تا 350 تومانی ، مانند عرضه های اولیه قبلی خبری از سر و دست شکستن برای خرید هر تعداد سهام و در نتیجه کاهش سهمیه اعلامی نبود.به این ترتیب آمارهای ثبت شده نشان می دهد در مجموع 104 هزار و 643 سهامدار شامل 104 هزار و 137 حقیقی و 506 حقوقی حاضر به خرید 5.5 میلیارد تومان شده اند که میانگین خرید هر نفر 152 سهم است.در این میان زمزمه هایی مبنی بر خرید حدود 1.5 میلیون سهم توسط دو متعهد خریدار شنیده شده که باید منتظر توضیح مسئولان بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی