---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 بهمن 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"قرن"(اکتیو)

4شنبه ، 10 درصد از سهام شرکت پدیده شیمی قرن شامل 100 میلیون سهم با محدوده قیمتی 16000 تا 17000 ریالی هر سهم و سهمیه 100 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود . همچنین نماد شرکت پدیده شیمی قرن از "اکتیو"به"قرن"تغییر یافت.

غمهرا
شرکت مهرام  در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه معادل 118 درصد اقدام کند."غمهرا" در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه فعلی را از 9.3 به 20.4 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

اعتلا
سرمایه گذاری اعتلاء البرز از برنامه افزایش سرمایه 44 درصدی خبر داد."اعتلا" درصدد است سرمایه فعلی را از 80 به 115 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی انجام و صرف حفظ نقدینگی شرکت و ارتقاء بیشتر سودآوری خواهد شد.

سبزوا
شرکت سیمان لار سبزوار از برنامه افزایش سرمایه 794 درصدی خبر داد."سبزوا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 59.9 به 535.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

های وب

بورس با افزایش سرمایه شرکت داده گستر عصر نوین موافقت نکرد.

ونوین
بانک اقتصاد نوین در نظر دارد طی دو مرحله سرمایه فعلی را از 1.3 به 6 هزار میلیارد تومان (معادل 357 درصد) برساند. تامین مالی این بانک بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و گسترش فعالیت بانکی شود.

غشهداب
شرکت شهداب ناب خراسان از برنامه افزایش سرمایه 426 درصدی خبر داد."غشهداب" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 133 به 700.2 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی در صورت موافقت سازمان بورس از محل  تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می پذیرد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

غگلپا
پگاه گلپایگان از برنامه افزایش سرمایه 41 درصدی خبر داد.پگاه گلپایگان نیز درصدد است 4.9 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. تامین مالی "غگلپا" 12 میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

خساپا

شرکت سایپا از برنامه افزایش سرمایه 440 درصدی خبر داد."خساپا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 3.9 به 21.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این خودروساز از محل تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می پذیرد تا قادر به اصلاح ساختار سرمایه و خروج از زیان شود.

ختوقا
قطعات اتومبیل ایران از برنامه افزایش سرمایه 1244 درصدی خبر داد."ختوقا" درصدد است سرمایه اسمی را از 110 میلیارد تومان به 1.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این زیرمجموعه ایران خودرو در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می پذیرد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

غگلستا
شرکت پگاه گلستان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 341 درصدی خبر داد."غگلستا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 12 به 52.9 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

ایران خودرو
ایران خودرو از برنامه فروش املاک مازاد و برگزاری مزایده در یکشنبه آینده 5 اسفند و اعلام نتیجه در 6 اسفند خبر داد .این املاک شامل 12 مورد زمین، آپارتمان ، تعمیرگاه از جمله 25 هکتار زمین ، 108 هزار زمین منطقه ویژه اقتصادی شیراز، 1775 متر تعمیرگاه و... است.

خگستر

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو از برنامه افزایش سرمایه 1764 درصدی خبر داد.خگستر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 240 میلیارد تومان به 4.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این زیرمجموعه 45.6 درصدی ایران خودرو از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

وخارزم

سرمایه گذاری خوارزمی  اعلام کرد: مبلغ ۵۴۶ میلیارد تومان سهام این شرکت در توثیق بانک صادرات، بانک پاسارگاد و سینا دارو به ترتیب به مبلغ  تقریبی ۱۱۶ ، ۹۳ و ۳۳۷ میلیارد تومان رفع توثیق شد.

مادیرا
شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد تفاهم نامه با شرکت TCL در خصوص تولید، فروش، خدمات پس از فروش و اعطای نمایندگی محصولات کولر گازی اسپلیت، پنجره ای و ایستاده خبر داد.

خمحرکه
شرکت نیرو محرکه از برنامه افزایش سرمایه 886 درصدی خبر داد."خمحرکه" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 102 به 1006 میلیارد تومان برساند. این شرکت برای این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی اقدام می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی