---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

فاما
خبرهااز افزایش سرمایه 140 درصدی  این شرکت  ازمحل سود انباشته حکایت دارد

بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت با تشریح فروش املاک و دارایی های مازاد این بانک در ۸ ماه سال جاری، از واگذاری سهام ۲۰ درصدی در بیمه آسیا در آینده ای نزدیک و عرضه بلوکی به پرداخت ملت خبر داد.
سایپا
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بر عدم افزایش قیمت خودروی سراتو و عرضه با شرایط قبلی تاکید کرد

سایپا دیزل
شنیده ها حاکى از فاینانس ١٥٠ میلیون یورویى بانک سوئدى براى همکارى شرکت ولوو با سایپا دیزل انجام میشود .
افزایش تولیدخودروهای سنگین

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اعلام موافقت معاون وزیر صنعت با مجوز افزایش تولید خودروهای سنگین، از وعده بازگشایی سایت ثبت سفارش واردات خودرو تا دو هفته آینده خبر داد.
خزامیا
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از انتقال خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" به شرکت زامیاد خبر داد.

کایگچ
نماد معاملاتی شرکت ایران گچ جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 28/09/1396 در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردد.

کهمدا
شیشه همدان 28.8 میلیارد تومانی مجوز افزایش سرمایه 300 درصدی را از دو محل از سازمان بورس گرفته تا 115.2 میلیارد تومانی شود.40 درصد تامین مالی"کهمدا" معادل 11.52 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 260 درصد معادل 74.88 میلیارد تومان هم از محل سود انباشته جهت اصلاح ساختار مالی،جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و تکمیل و اجرای طرح توسعه اعمال می شود.

ایران خودرو

 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آغاز تولید ۲ محصول دنا پلاس توربو و ۲۰۷صندوق دار اتوماتیک که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در ایران خودرو برگزار شد، از تاسیس سایت پژو در الجزایر خبر داد. یکه زارع اظهار کرد: سایت پژو در الجزایر ساخته می شود و قرار شده است از قطعات ایرانی برای تولیدات این سایت استفاده شود، حتی قطعه سازان ایرانی می توانند در الجزایر برای تولید سرمایه گذاری کنند.

تأمین مالی پروژه برقی سازی قطار تهران-مشهد

قرارداد تأمین مالی پروژه برقی سازی قطار تهران-مشهد با گشایش «ال‌سی» حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری (۵/ ۱۱ میلیارد یوآن) عملیاتی شد تا نخستین پول خارجی از مسیر فاینانس به اقتصاد کشور تزریق شود.دوره اجرای این پروژه ۴۸ ماه پیش‌بینی‌شده است. برقی سازی خط آهن تهران – مشهد مدت‌زمان سفر را به۴ تا ۶ ساعت خواهد رساند.

افزایش قیمت بنزین

عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ،بهرام پارسایی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین به خانه ملت گفت: اگر افزایش قیمت حامل های انرژی هدفمند باشد مجلس ممکن است از این افزایش قیمت استقبال کند، یعنی باید مشخص شود اگر بنزین 50 درصد افزایش یابد این 50 درصد در چه بخشی و برای حل چه مشکل و مسئله ای هزینه می شود.
بلوک سمند ایران‌خودرو
گرچه اخباری مبنی بر اینکه گروهی از قطعه‌سازان خواهان خرید بلوک سمند ایران‌خودرو هستند، منتشر شد اما گویا تنها یک شرکت قطعه‌ساز نسبتا قدیمی قصد دارد به تنهایی بلوک خودرو را تصاحب کند.براساس اطلاعات به دست آمده این شرکت که شریک یک قطعه‌ساز معتبر آسیائی است، به پشتوانه سیاسیون خارج از دولت قصد دارد برای خرید این سهام خیز بردارد.

شاوان

پالایشگاه لاوان سود جدید هر سهم سال مالی جاری ۷۲ درصد افزایش داد تا دومین پالایشگاهی باشد که بیشترین تعدیل سود را به نام خود کرده است."شاوان" که 90 درصد از سود پیش بینی شده 692 ریالی هر سهم یعنی 622 ریال را پوشش داده بود ، سود را از 692 به 1187 ریال افزایش داد و تا نیمه اول سال هم 52 درصد از این رقم معادل 622 ریال را پوشش داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی