---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 25 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"زشگزا"

عرضه اولیه 20 درصد سهام شیر و گوشت زاگرس شهرکرد فردا سه شنبه 26 دی در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود.این عرضه شامل 16میلیون سهم است که با دامنه نوسان 340 تا 350 تومانی هر سم و سهمیه حداکثر 130 سهمی(حداکثر 48000 تومان نقدینگی لازم است)، توسط کارگزاری بورس بهگزین انجام خواهد شد.

زغال‌سنگ

افزایش ۱۸ درصدی صادرات زغال‌سنگ کک‌شوی ایران

فملی

سود هر سهم ملی مس با رشد 51.5 درصدی از 254 به 385 ریال ( از 1.5 به 2.3 هزار میلیارد تومان) رسید.این تعدیل هم به علت افزایش نرخ جهانی مس از 6.200 دلار هرتن به 6.800 دلار و افزایش دلار از 3850 به 4150 تومان برای سه ماهه چهارم سال است.

وپترو
بر اساس شنیده ها شرکت بزودی آگهی فروش شرکت های زیرمجموعه خود را منتشر خواهد کرد و در صورت فروش تعدیل مثبت مناسبی خواهد داد

شصفها

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی اصفهان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 27/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

کیمیا

شرکت کیمیای زنجان گستران،افزایش سرمایه 245 درصدی از دو محل را در نظر دارد تا با اعمال ان،40 میلیارد تومانی شود. بدین ترتیب "کیمیا" درصورت اخذ موافقت سازمان بورس،این تامین مالی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته جهت احداث نیروگاه برق 10 مگاواتی منظور می کند.

کنور
 بر اساس شنیده ها شرکت صبانور با توجه به افزایش نرخ ارز و سنگ آهن صادراتی گزارش 9 ماهه مناسبی را روانه کدال خواهد کرد

بکام
شرکت کابل شهید قندی درحالی مرداد سال جاری از فسخ فروش زمین 10 هکتاری به ارزش 75 میلیارد تومان خبر داده بود (به رغم دریافت 2 میلیارد تومان بیعانه) که امروز اعلام کرد قراردادی برای احداث مجمو عه گردشگری ، تجاری و تفریحی با شهرداری استان یزد و یک شرکت دیگر بسته که ارزش آن بیش از 284 میلیارد تومان است.

شمواد

تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی که به بازار پایه ج فرابورس تبعید شده ، در دوره 12 ماهه منتهی به 31شهریور96 (حسابرسی شده) 1,046 ریال زیان برای هر سهم محقق کرده که نسبت به گزارش12 ماهه حسابرسی نشده ، 5 درصد بیشتر است.

ونیرو

سهامداران سرمایه گذاری نیرو درحالی پیرو مجمع عادی بطور فوق العاده در مرداد سال جاری با تصویب معامله 860 میلیارد تومانی خرید غول صنعت برق (شرکت توسعه مدیریت نیروگاهی ایرسا) و تمایل به افزایش سرمایه 2400 درصدی موافقت کردند که این شرکت 40 میلیارد تومانی توانسته در مرحله اول مجوز افزایش سرمایه 700 درصدی را از سازمان بورس اخذ کند تا 320 میلیارد تومانی شود.

تامین مالی "ونیرو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت توسعه مدیریت نیروگاهی ایرسا و تامین مالی طرح شرکت های زیرمجموعه آن اعمال می شود.

بساما

نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 27/10/1396، در پایان معاملات امروز دوشنبه مورخ 25/10/1396 متوقف می گردد.

پتروشیمی شیراز
پتروشیمی شیراز که با سرمایه 5.1 میلیارد تومانی که شرکتی زیانده است، از شناسایی هزینه 303 میلیارد تومانی بابت ذخیره مستمری و سایر مزایای کارکنان بازنشسته عادی و پیش از موعد خبر داد و با توقف نماد روبرو شد و برای فردا آماده بازگشت شد.

فروش اینترنتی خودروی کوییک

قائم مقام مدیرعامل در حوزه بازاریابی و فروش سایپا گفت: فروش اینترنتی خودروی کوییک جدیدترین محصول سایپا از فردا سه شنبه با شرایط متنوع و ظرفیت محدود ، آغاز می شود.وی ادامه داد: این محصول دارای گیربکس اتوماتیک CVT ، فرمان برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای و سیستم ورود بدون کلید، مولتی مدیا و دوربین دنده عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل صوتی روی فرمان و سایر امکانات و آپشن های جانبی دیگر است که در بین خودروهای تولید داخل از ویژگی های کم نظیری برخوردار است.

به گفته وی متقاضیان باید مبلغ ثبت نام را صرفا" به حساب بانکی سایپا واریز کنند و با توجه به ظرفیت محدود، بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت فرآیند فروش اینترنتی کوییک متوقف خواهد شد.
خساپا
مدیر عامل شرکت سایپا با بیان این که آخرین مراحل مذاکره با شرکت سیتروئن فرانسه در حال انجام است، گفت: قرار است برای نخستین بار در کشور 50 درصد سهم یک شرکت داخلی به سیتروئن واگذار شود که از طریق آن علاوه بر سرمایه گذاری مشترک فناوری جدید نیز به کشور منتقل می شود.
قطعه سازان
عضو هیأت مدیره انجمن قطعه‌سازان از حذف ارز مبادله‌ای بخش اعظمی از صنعت قطعه‌سازی طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: طبق اطلاعات کسب شده از بانک مرکزی، ارز مبادله‌ای کل صنعت قطعه‌سازی طی 10 تا 15 روز آینده قطع خواهد شد.
آهن اسفنجی
فرمول جدید قیمت آهن اسفنجی از سوی معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد. طی تفاهم صورت گرفته، از این پس قیمت آهن اسفنجی حداکثر ۵۰ درصد قیمت فروش نقدی شمش فولاد خوزستان بصورت میانگین عرضه پانزده روزه گذشته در بورس کالا تعیین شد. و کلیه تولید کنندگان موظف به رعایت آن هستند.
ایران خودرو
رکورد تولید روزانه هایما اس 5 ، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو  در ایران خودرو خراسان شکسته شد .ظرفیت تولید هایما اس 5 با رکورد تولید روزانه 45 دستگاه در روز در خط مونتاژ 2 ایران خودرو خراسان شکسته شد.

عبور روی از رکورد ۱۰ ساله

قیمت روی به بالاترین میزان از اوت ۲۰۰۷ رسید و ۳ هزار و ۴۰۰دلار در هر تن به ثبت رسید. همچنین پیش بینی می شود که عرضه جهانی این فلز در سال ۲۰۱۸ به دلیل ایجاد ظرفیت های جدید تولید در استرالیا و آفریقای جنوبی افزایش یابد.  مرکز پژوهشAntaike در پکن طی گزارشی اعلام کرد: هزینه های پایین فراوری، عرضه ناکافی کنسانتره و تاثیرکنترل های شدید محیط زیستی موجب شد تولید روی و آلیاژ روی چین در سال ۲۰۱۷ با ۱٫۵ درصد کاهش به ۴میلیون و ۷۳۰ هزار تن افت کند.

بانک کارآفرین

بانک کارآفرین از وضعیت نامناسب مالی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد . قرار است "وکار" فردا بدون محدودیت دامنه نوسان به تابلو باز گردد.این بانک 850 میلیارد تومانی در علمکرد 9 ماه سال جاری ، تنها قادر به پوشش 54 ریال معادل 43 درصد از سود را پوشش داده که عمدتا" ناشی از افت درآمدهای مشاع بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 64 درصد کاهش نشان می دهد."وکار" درحالی اقدام به تعدیل منفی 48 درصدی سود هر سهم (از 205 به 106 میلیارد تومان) کرده که عمده دلایل کاهش سود هر سهم را کاهش نرخ موثر درآمد تسهیلات ، رشد مطالبات غیر جاری که منجر به کاهش سود تسهیلات و افزایش هزینه مطالبات مشکوک الوصول و همجنین رشد هزینه پول بابت تجهیزمنابع بوده اعلام کرده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی