---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 بهمن ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

آپ
شرکت آسان پرداخت پرشین از برنامه افزایش سرمایه 110 درصدی خبر داد ."آپ" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 265 به 555.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار سرمایه ، بهبود نسبت های مالی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید پایانه های فروشگاهی خواهد شد.

بانک دی

بانک مرکزی با افزایش سرمایه ۲۲۴۴ درصدی بانک دی از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات و آورده نقدی موافقت کرد .

شبندر
پالایشگاه بندرعباس از برنامه افزایش سرمایه 391 درصدی خبر داد."شبندر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 2.8 به 14.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از سه محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و بهبود نسبت های مالکانه شود.

بمپنا
شرکت تولید برق عسلویه مپنا از برنامه افزایش سرمایه 961 درصدی خبر داد."بمپنا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 72.8 به 772.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و با هدف تقویت توان مالی و اصلاح ساختار سرمایه از طریق پرهیز از تقسیم 700 هزار میلیارد تومان سود انباشته و انتقال آن به سرمایه صورت خواهد پذیرفت.

زبینا
مجمع فوق العاده شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ، برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 810 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."زبینا" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 40 به 364 میلیارد تومان رساند.

قیمت قند
ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هرکیلوگرم قند شکسته بسته بندی را ۱۰۵۰۰ تومان اعلام کرد.

فروی
شرکت ذوب روی اصفهان از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داد."فروی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 90 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف جبران مخارج سرمایه ای گذشته خواهد شد.

وسکاب
سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."وسکاب" درصدد است سرمایه فعلی را از 600 میلیارد تومان به 1.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ و توسعه پرتفوی سرمایه گذاری ها اعمال خواهد شد.

وآفری
بیمه کارآفرین مجوز افزایش سرمایه 443 درصدی را از سازمان بورس گرفت."وآفری" سرمایه فعلی را از 175 به 950.4 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بیمه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت توانگری مالی می شود.

ملت
شرکت بیمه ملت از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 936 درصدی خبر داد."ملت" درصدد است سرمایه فعلی را از 285 میلیارد تومان به 2.9 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی در جهت توسعه پرتفوی حق بیمه و افزایش سهم بازار و تقویت توان مالی شود.

قهگمت
شرکت قند هگمتان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 650 درصدی خبر داد. "قهگمت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 41 به 307.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت قندی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و سرمایه شرکت شود.

فباهنر
شرکت مس باهنر مجوز افزایش سرمایه 133 درصدی را از سازمان بورس گرفت."فباهنر" سرمایه فعلی را از 112.5 به 262.5 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اجرای طرح توسعه می شود.

تغییر دامنه نوسان خرید و فروش سهام

از مورخ 1399/11/25 تا اطلاع ثانوی ، دامنه نوسان قیمت در کلیه نمادهای معاملاتی سهام در بورس اوراق بهادار تهران به صورت نامتقارن به 6 +درصد و 2 -درصد و نمادهای معاملاتی حق تقدم سهام نیز به صورت نامتقارن به 12 +درصد و 4 -درصد و در انواع صندوق های سرمایه‌گذاری(ETF) به 10 +درصد و 4 -درصد تغییر می یابد. همچنین دامنه نوسان در انواع اوراق با درآمد ثابت، اختیار معامله، اختیار فروش تبعی، آتی و آتی سبد سهام بدون تغییر خواهد بود.
دسبحا

گروه دارویی سبحان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 90 درصد خبر داد."دسبحا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 324.1 به 614.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر از محل اندوخته سرمایه ای شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی